Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har ju inte sett någon av dem IRL och jag undrar över hur färgerna ser ut. Färgåtergivningen varierar en hel del mellan olika bilder.

Här tex, hos Attatched to baby ser Indio Rubin rätt vinröd ut... Men på samma forum finns den här bilden och där ser både storken och didyn tomatröda ut :?
De här bilderna på Leo Rouge hos Babyidea visar storken som både vinröd och tomatröd. Snacka om förvirrande...

Ni som har sett båda, eller någon av dem, och kan jämföra med bilder på nätet. Hur ser de ut egentligen? Vilken av bilderna är mest lik verkligheten?
Användarens profilbild
Av Helen
Det beror lite på ljuset också.
här är en bild på mig och lilltjejen. Jag tycker den bilden är trovärdig.
leon består av en julröd tråd och en lite mörkare. ( i mina ögon)

Bild

Vill du se fler bilder på den i olika ljus så gå in i mitt fotoalbum över storchenwiege på sidan.
Alla är utomhusbilder tror jag. Några tagna i höst/ vinterljus när vi är ute och går.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har haft en Didy Indio Rubin och tycker att den stämmer väl med bilden på Attatched to baby, vinröd.
Leo Rouge har jag sett och den är ljusare/ mer "tomatröd" än vad Didyn är.
Av ma-jo
Hej

Har haft en stork leo rouge - den är röd typ tomat. Min kompis har didyn indio och den är vinrödare. Men mönstret på indio- didysarna är så mycket vackrare än leo på storkarna! Den är mer djup i liksom. Storkarnas leo-färger är platta o trista o inte lika mjuka o vackra. Mina leo rouge o leo marin (båda köpta beg) som jag haft har haft en trist avtvättad ton o sett daskiga ut jämfört med Didyn som jag upptäckte senare. Och dessutom tycker jag att didysarna indio är tunnare, mjukare o smidigare än leos.

Säger jag helt opartiskt (:D jag som dissar strokarna helt o älskar :P didysarna) - men faktiskt mycket pga detta med taskiga färgerna hos de leo-storkar jag sett o haft... Har också sett leo natur o den är ju så tråkig = havregrynsgröt jämfört med indio natur som är bara såååå vacker!

Tycker jag då. Nån annan tycker kanske annorlunda.... :lol:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Här är en bild på Leo Rouge (hoppas inte Scilla misstycker ;-)
Scilla skrev:Tänkte bara bjuda er på en större version av min nya avatar: min älskade röda stork! Både sonen och jag råkade vid fototillfället ha på oss t-shirts med exakt samma färg som sjalen, så det är lite svårt att se var den börjar och slutar :wink:

Bild

(Jag har ny kamera och tycker alla bilder blir så fiiina jämfört med gamla billighetskameran :D )
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag har en Leo Rouge och jag tycker inte att den är så "tomatig". Den är inte vinröd heller, mera...äppelröd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?