Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har ju haft lite svårt att hitta nån snygg 4,2 sjal, men nu har jag fastnat för en girasol-färg. Men hur bra är girasol? Har hört att en del tycker att den slits fort, stämmer det? Jag gillar ju min hoppis mycket, hur är girasolen i förhållande till hoppediz? *hjälp*
Användarens profilbild
Av diddeldi
åh, det är svårt att beskriva tycker jag. den känns annorlunda liksom. och så har den ju avigsida, jag har lite svårt för det fast den inte syns så mycket när man knutit den. jag tycker girasolen känns glesare vävd. fast jag har ingen själv, har bara känt på den och provknutit den och så.
Av HelenaL
Jag formligen älskar mina Girasolsjalar men jag har å andra sidan inte provat några andra heller. De är smalar än vad andra sjalar är. De är väldigt mjuka.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har en halv girasol som ringis, och den är lite flannellig i ytan liksom. Jag tror inte jag hade gillat den som långsjal eftersom jag inte gillade hoppisen... Men som ringsjal är den jättebra!
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker att Girasolen är lite svårare för ryggknytningar eftersom den är så smal, och det är inget bra glid i den. Men den är annars rätt mjuk. Den är mjuk också efter tvätt, och det är ju inte Hoppedizen.
Girasolen (i allafall den jag hade) hade rätt smala fållar som jag inte tyckte var så sköna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?