Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:help:

HÄJLP goda vänner!

Jag demonstrerar sjalar för föräldragruppar och försöker att hitta bra info, helst den som kommer från chiropraktorer, sjukgimnaster och barnläkare med jämförelse mellan BabyBjörn och ergonomiska bärdon. Kommer ihåg att det fanns tråd här nån gång, men kan inte hitta den!

Om ni vet hemsidor, artiklar, osv - jag blir jättetacksam!
:hide: det kommer miljontals hemsidor när jag googlar fram det
Senast redigerad av Foxan den fre jan 04, 2008 21:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Foxy skrev:Tack, den var riktigt bra!
Varsågod :D Tycker också den är bra.
Av lakritstrollet
du kan låna mig om du vill, jag går som en ostbåge efter flitigt användande av babybjörn active... Borde ju vara avskräckande nog tycker man.
Användarens profilbild
Av Foxan
lakritstrollet skrev:du kan låna mig om du vill, jag går som en ostbåge efter flitigt användande av babybjörn active... Borde ju vara avskräckande nog tycker man.
Ouch, den där lät jobbigt :( Du menar att du fick problem med ryggen efter bärandet i BB? Wow...
Kram! :heart:

Visst, du är välkommen med om du bor i närheten av Uppsala ;)
Av lakritstrollet
japp det kan man minst påstå! Kroniska spänningar i skuldrorna framförallt.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
lakritstrollet skrev:japp det kan man minst påstå! Kroniska spänningar i skuldrorna framförallt.
Hmmm. Skulle du vilja maila till BabyBjörn om detta?
Jag har nämligen en liten mail-kampanj "mot" dem eller vad man ska säga, men det skulle hjälpa om vi var fler som mailade och berättade om att det faktiskt kan leda till problem och att det vore bra om de utveklade sin produkt åt ett mer ergonomiskt håll.

Stackars din rygg! :(
Hoppas det blir bärre snart. :kram:
Användarens profilbild
Av Foxan
lakritstrollet skrev:japp det kan man minst påstå! Kroniska spänningar i skuldrorna framförallt.
Oh, sh&t :( Stackare!
Kram :heart:

Ullegulle har rätt, och jag tror att du har alla skäl för att kräva kompensation.[/b]
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?