Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CosyTess
Går den att jämföra med Moby Wrap eller Sino?

Vill ju ha en tunn sjal och Tricot-slen har ju många fina färger men ajg har aldrig klämt på dom så jag vet inte hur de är i tjockleken?

Är den tunn som Sino eller är den mer som en Moby?

Det är dom sjalar jag själv bäst kan jämföra med nämligen...
Användarens profilbild
Av Stream
Jag har som snabbast känt på både Sino och Tricot Slen (inte burit med dem) och tycker att Sino är mycket tunnare.
Användarens profilbild
Av milimani
Jag har både en Tricot Slen och en sino men jag har bara provknutit dem. Sinon är mycket tunnare. Tricotten är tjock och stadig (kan bära Elin 10 kg i den) men lite sträv tycker jag. Har haft en moby och den är ju tjockare än en sino men mjukare och mer svajig än tricotten.
Av lakritstrollet
min bebis kokar i tricottsjalen och jag har slutat använda den pga av det, men det är ju så olika.
Användarens profilbild
Av Nova
Den är ungefär som en Moby i tjocklek tycker jag, fast lite fastare i tyget.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag hade både en tricot slen och en sino till Vilgot och jag använde i princip bara tricot slen. Sinon är mycket tunnare men å andra sidan tycker jag att den skär in och avlastar inte alls lika bra som tricot slen.
Någon moby har jag aldrig testat så kan inte uttala mig om hur den är jämfört med den. Men om det blir någon mer bebis här så kommer det definitivt bli en tricot slen för den gillade jag skarpt :heart:
Användarens profilbild
Av Fenomena
Jag hade en tricot slen och har provburit i en sino. Jag tror att tricot slen är ungefär som de flesta utom sinon som väl är den tunnaste trikåsjalen. Min tricot slen var för varm sommartid men gick bra resten av året.
Användarens profilbild
Av CosyTess
Då är det nog inte en Tricot slen jag ska ha, för jag vill ha en tunn sjal, Mobyn är för tjock tycker jag!

Tack för att ni delat med er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?