Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gickan
Hade bestämt mig för en stork inka eller Anna när jag plötsligt upptäcker Hoppizen Dublin som jag blir lite kär i :D

Då börjar jag få ganska så stora problem med att välja så jag tänkte att jag får helt enkelt kolla på bilder och bestämma mig för vilken som är snyggast.

Då händer det igen :shock: Jag ser Storkens Johannes2, hjälp vad ska jag göra? Det kan vara den som är min drömsjal just nu :?

Vad hade ni gjort? Hur sållar ni bort en sjal? jag kan ju inte köpa alla :roll:

Finns det någon som har den(johannes2)? och kan inte du i så fall vara snäll och visa någon bild så jag har mer att jämföra med.

Jessica
Användarens profilbild
Av jag71
Vet inte hur man gör? Drar lott? :lol:
Av Petra
Jättesvårt. Men jag förälskade mig i inkan, men det tog ett år innan jag köpte en. Det var andra sjalar som kom imellan. :wink: Men nu vet jag att jag ångrar att jag inte köpte en stork från början. Visst är hoppizen fin och bekväm. Men storken är mycket bättre.

Men köp en färg du trivs med och låt det bli det märket den finns i. Det lär passera ett par sjalar genom ert liv endå. :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har börjat tänka så här (inte bara när det gäller att välja sjal):

Om det är så svårt att bestämma vilken som är bäst, eller vilken jag helst vill ha, så är de förmodligen ganska jämbördiga. Alltså kommer jag bli jättenöjd med vilken jag än väljer. Sen tar jag bara en av de jag velar mellan och slutar sen att fundera på om en annan hade varit bättre. =)
Användarens profilbild
Av Nova
Har du möjlighet tycker jag att du ska välja en Stork.
Den är finare i kvaliteten tycker jag.
Hoppisen är ok, men Storken är suverän!

Hittade en bild på en Stork i färgen Johannes II på nätet:
Bild

Kolla gärna denna sida, många bilder på olika sjalar:
http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/haikis/index.php
Senast redigerad av Nova den sön dec 11, 2005 11:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Svårt är det !!

Inkan har jag vatt kär i från jag börja kolla sjalar men tyvärr passar färgerna inte mig så jag har bara burit i den i smyg (en mamma kompis ha en :lol: :lol: ).

En Anna går jag o grunnar på men vi får se :wink:

Jag har en Dublin den är glad o jätte skön klart upplyftande i detta eländiga väder vi har här i skån :lol: .

Bild

Axel somnade på öppnis så han sov i soffan en träff !!
Användarens profilbild
Av frida
Vad fin Dublin är!!! Ja inte lätt att välja, och speciellt när det är från nät-bilder. Försök gå på en träff och se sjalarna "live", annars håller jag med kaffemoster-välj en och bli nöjd! (och njut av sjalsurfandet, att klicka runt och väääälja)
Användarens profilbild
Av miapia
Känner igen mig i det där... höll på att vela fram och tillbaka häromdan mellan olika vävda. Lusläste recensionerna här och valde sedan efter färg och kvalitet. En del verkar helnöjda med Hoppediz, andra inte, så jag valde bort den, kanske blir som extrasjal sen??? :lol: Däremot verkar de flesta vara nöjda med stork, didy och easy. För mig skulle det dock inte fungera med en färg jag inte kände mig nöjd med, så jag gick på det! Easy care lagun väntar jag på nu. :D
Användarens profilbild
Av Alven
Om du velar mellan hoppis och stork, tycker jag helt klart du ska välja storken. Den är inte sååå mycket dyrare, men mycket skönare. Helt klart värt de extra hundralapparna. Didy har jag ite provat, men jag tycker inte att Easycare är värd så mycket som den kostar till exempel...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Men du måste ju ha minst 2 sjalar :twisted: , en för omslutna knytningar och en för ryggsäcksknytningar. Så kan du ju välja 2 färger iallafall :lol: Förutsatt att du har råd förstås
Användarens profilbild
Av AnKa
Kaffemoster skrev:Jag har börjat tänka så här (inte bara när det gäller att välja sjal):

Om det är så svårt att bestämma vilken som är bäst, eller vilken jag helst vill ha, så är de förmodligen ganska jämbördiga. Alltså kommer jag bli jättenöjd med vilken jag än väljer. Sen tar jag bara en av de jag velar mellan och slutar sen att fundera på om en annan hade varit bättre. =)
Vad klok du är, kaffemoster, tänk om jag också kunde tänka så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?