- fre dec 09, 2005 20:39
Fick hem den o som jag skrev innan inte testa en !!
Men nu efter en hel del gungande i den
*sorry jag är kass på att stava givet vis ska det stå "action" men ni fattar
Både Tor o Axel gav den en 5:a
Jag har ändast testat på ryggen en snabb ryggsäck o den är kanon !!
Jag testade en Paul innan i veckan bara för att kunna jämföra ! det känns som att det inte finns nånn Den är ju som jag minns den
provade en indio i sommras o den vart lika skön o den var så kort att tjocka jag inte kunde knyta mer än en Torso knytning !
Det ska bli roligt när trollet Axel är vaken o jag kan testa den fullt ut ! (hoppas min axel inte får mer ont bara ) 
Den är kanon lätt att få till o jag tror det finns stor marginal att göra en rätt slarvig knytning o ändå avlasta braigt !!
Känns kul att jag äntligen tog mig i kragen o köpte mig en
Men nu efter en hel del gungande i den

*sorry jag är kass på att stava givet vis ska det stå "action" men ni fattar

Både Tor o Axel gav den en 5:a

Jag har ändast testat på ryggen en snabb ryggsäck o den är kanon !!
Jag testade en Paul innan i veckan bara för att kunna jämföra ! det känns som att det inte finns nånn Den är ju som jag minns den

Den är kanon lätt att få till o jag tror det finns stor marginal att göra en rätt slarvig knytning o ändå avlasta braigt !!
Känns kul att jag äntligen tog mig i kragen o köpte mig en

cina med Tor 021127 Axel 040904
Hoppe: Dublin*utlånad , AA Rödruta * utlånad, Dydisar: Lena,Lars, Indio Natur* färgad brun och en Amazonas Carry Sling Lollipop.
Hoppe: Dublin*utlånad , AA Rödruta * utlånad, Dydisar: Lena,Lars, Indio Natur* färgad brun och en Amazonas Carry Sling Lollipop.