Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Har aldrig klämt på en gås se den kan jag inte säga någonting om, men Ellaroon tycker jag har varit bra i sommar, och reboozon är ju rätt så tunn den med.
Sen kan man ju välja en MT eller en sele, där det är mycket mindre tyg, det blir ju svalare bara av det =)
Av Käthe
Okej, tack för svar! Frågar för en kompis som aldrig burit med sjal men som ska till Indien utan vagn i februari.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur stort är barnet som ska bäras då?
Av Käthe
Han är nyfödd nu, kommer att vara runt två månader vid avfärd. Därför vet jag inte om sele funkar, t ex becon måste man ju ha ett inlägg i och det blir ju också varmt??
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag hade en easyhug till min M i somras, men den känns ju inte lika säker som en sjal i och med att det inte blir något smokingbälte utan bara krysset så att säga, men det är ju rätt så lite tyg och det är inget som behöver knytas om man är ovan.
Annars funkar nog en MT om det bara är rätt storlek på den, tror att "bebis-meitaier" är lite mindre, men det få nog någon annan svara på :wink:

En annan sval sjal är ju granitsjalen men den kan väl inte rekomenderas till tyngre barn och kanske inte heller att bära hela dagar med efersom den inte avlastar så bra. Men den är ju billig och så känns det som om det är rätt så lite tyg i den =) Och så har man ju alltid knytinstruktionerna med sig om man skulle glömma hur man knyter.... :lol:
Av Käthe
Öh? Granitsjal? Har aldrig hört talas om, vad är det?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Käthe skrev:Öh? Granitsjal? Har aldrig hört talas om, vad är det?
Det är en trikåsjal som butiken Granit har, de har utökat sitt sortiment lite på sista tiden :lol: Man kunde få den för 149 kr för ett tag sedan, vet inte om det priset gäller än. Man kan se den på deras hemsida granit.com, kolla under "kläder".
Av Käthe
Tack! Vill också fråga, kan man altså bära ett så litet barn som två månader i en mei tai?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Käthe skrev:Tack! Vill också fråga, kan man altså bära ett så litet barn som två månader i en mei tai?
Det går bra att bära en 2 månaders i mei tai - antingen i vagga eller mage-mot-mage med fötterna inuti mei taien :D Personligen föredrar jag dock långsjal till en sådan liten. Upplever långsjalarna som lättare att knyta bra. Men detta med bärsjalar är ju mycket tycke och smak, så har din kompis möjlighet att prova innan köp så är det ju klart det bästa. Rekommenderar henne varmt att gå på sjalträff 8)
Användarens profilbild
Av jag71
En sval sjal är mimmis krinklade. Bar mina små snuttor i den förra sommaren då dem var små och jag var sjuk och det var så äckligt varmt ute.
Användarens profilbild
Av tlillan
En bali baby breeze kan jag rekomendera... Hade det till vår resa till Thailand nu..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?