Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
fast...

Är man intresserad så googlar man säkert lite på EC och hittar bättre info på nätet och på EC-sweden.

Så jag tycker det var roligt att de tog upp det! :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
Elin skrev:fast...

Är man intresserad så googlar man säkert lite på EC och hittar bättre info på nätet och på EC-sweden.

Så jag tycker det var roligt att de tog upp det! :wink:
Ja det är sant!! :wink: :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag tyckte att det var en bra början/snabbinfo om EC.

Jag får se hur vi gör med nästa bebis, men jag tror inte jag kommer orka EC-a :oops: Däremot kommer jag försöka lyssna så gott jag kan såklart, och om det verkar passa oss så kommer jag EC-a så gott vi kan.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Lydia skrev:Jag tyckte att det var en bra början/snabbinfo om EC.

Jag får se hur vi gör med nästa bebis, men jag tror inte jag kommer orka EC-a :oops: Däremot kommer jag försöka lyssna så gott jag kan såklart, och om det verkar passa oss så kommer jag EC-a så gott vi kan.
Man måste ju inte bestämma sig iförväg men jag tycker att det är sunt att säga att man kan ge lyssnandet en chans och se vad som händer :tumsup:
Det finns allt för många som avfärdar det helt och hållet som hokus pokus eller för mycket slit utan att ens fundera.
Användarens profilbild
Av Lydia
Skogskajsa skrev:
Lydia skrev:Jag tyckte att det var en bra början/snabbinfo om EC.

Man måste ju inte bestämma sig iförväg men jag tycker att det är sunt att säga att man kan ge lyssnandet en chans och se vad som händer :tumsup:
Det finns allt för många som avfärdar det helt och hållet som hokus pokus eller för mycket slit utan att ens fundera.
Tack :)
Jag tror att det blir bra för oss/mig, om jag har den här inställningen (hade jag haft inställningen att jag MÅSTE EC-a, så tror jag att jag skulle få mkt "prestationsångest". Om jag däremot har inställningen att "jag försöker så gott jag kan, även OM det innebär att det blir mest blöjor iaf", så tror jag att jag kommer må bättre ;)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?