Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Såg ni Outsiders i måndags? Där var det ju en som bar i sjal! Det kanske har stått någon annanstans här inne.

Och i Aftonbladet Hälsa i går så var det en som bar i sjal när hon promenerar!! Så coolt!!!
Finns ju över allt numera, måste ju vara värsta reklamen det då!!
lenaj skrev:Såg ni Outsiders i måndags? Där var det ju en som bar i sjal! Det kanske har stått någon annanstans här inne.

Och i Aftonbladet Hälsa i går så var det en som bar i sjal när hon promenerar!! Så coolt!!!
Ja det finns en tråd om det, det är florin här på sjalbarn som var med i outsiders
marlene skrev:
lenaj skrev:Såg ni Outsiders i måndags? Där var det ju en som bar i sjal! Det kanske har stått någon annanstans här inne.

Ja det finns en tråd om det, det är florin här på sjalbarn som var med i outsiders
Jag tänkte faktiskt på Florin när jag såg att hon hette Lina. Intressant i varje fall!! :)
Användarens profilbild
Av Bönan
Och i Söderlund och Bie på SVT i torsdags bar en mamma i sjal, hon som hade fyra barn och en skön inställning till föräldraskapet, jag ska bli som hon, typ...
Användarens profilbild
Av lenaj
Bönan skrev:Och i Söderlund och Bie på SVT i torsdags bar en mamma i sjal, hon som hade fyra barn och en skön inställning till föräldraskapet, jag ska bli som hon, typ...
Finns en tråd om det også här inne nånstans. :D
Hon är aktiv her på sjalbarn.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?