Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
En som dock var väldigt bred och jättevadderad vid axeln.
De jämförde eller ja visade olika bärselar, givetvis var BB selen med och en annan liknande och två bärstolar.
Men hon som berättade om selarna/sjalen sa att det var bra för barnen att vara nära, att de blir trygga mm
Användarens profilbild
Av Linnea
åhh jag har missat det programmet varje gång :x

var det bra eller är det väldigt amerikanskt :roll:
Användarens profilbild
Av Monique29
Jag såg det me :)
Användarens profilbild
Av medusan75
Har aldrig hört talats om den, men är väl nåt som går på alla extra kanalerna eller?
Användarens profilbild
Av boosten
Går på tv4+, precis på den tid jag inte orkar kliva upp ur soffan, kl 07, så jag ser det jämt. Är väl inte tokbra, men jag gillar att programledarna bjuder (extremt) mycket på sig själva.

Och ringsjalen såg mysko ut, men de talade ju gott om den i a f.. Men att man skulle klara sig i fem månader med enbart ringsjal och babyskydd till bilen köper jag inte riktigt..
Användarens profilbild
Av Puma
Jo, jag såg det programmet i går för första gången. Men det var på eftermiddagen, kommer inte i håg vilken tid. (tv4+, Står säkert i tvprogrammet).

Kul att se en ringis, men som sagt var den vadderad. Och liksom en kort stropp som hängde från ringarna, ingen riktig svans.

Men såg ni hon med babybjörnen. :lol: Hon såg ganska ansträngd ut. Det var ju en stor kille hon bar på. Jag tyckte det var kul att programledaren sa att hon bar sitt barn ända tills barnens ben slog emot hennes knän när hon gick. Och det bara för hon tyckte det var så mysigt att bära. :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag såg också på The Mom Show i morse. Det brukar vara en bra start på dagen, Isa sitter på golvet och leker och jag ligger i soffan med täcket och försöker vakna till!

Håller med om att de som bar i selarna såg lite ansträngda ut, men jag är glad över hur positiva de var till själva bärandet, det gav trygghet, barn som grät mer sällan och utvecklade motoriken ansåg de. Kul att se i tv!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag såg bara när dom satt där, vi flippade mellan kanalerna "en sjal en sjal" utbrast jag :D
Av Sussi med Maja
medusan75 skrev:Har aldrig hört talats om den, men är väl nåt som går på alla extra kanalerna eller?
Det går på Tv4+ kl 16.45 och tydligen repris på morgonen kl 7. Jag missar det alltid, det är antingen mitt i matlagningen eller i morgonruschen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?