Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nathalie
Så här stod det i nättidningen Må bättre idag http://www.derigomedia.com/mabattre/

Trendigt med sjalbarn
Glöm barnvagn, ryggselar, Babybjörn… nu tycker stilikonerna att bebisar ska bäras i sjal. Angelina Jolie bar naturligtvis lilla Zahara, och kommer säkert göra samma sak med nyfödda Shiloh, i sjal. Courtney Cox Arquette bar lilla Coco i sjal. Brooke Shields, Carrie-Anne Moss (från Matrix) har också setts med sjalbarn. Cindy Crawford, Kate Winslet och Anne Heche är även de sjalälskare, skriver tidningen mama.

Vill du också bli en sjalförälder? Gå in på www.sjalbarn.se, eller köp en läckert 70-talsinspirerad bärsjal i butiken Haven på Upplandsgatan i Stockholm.

» www.sjalbarn.se/
Användarens profilbild
Av Kristina
Yeah! Coolt! :rock: :vågen:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag är helt impad av mig själv som faktiskt är inne! :rock:
Annars brukar jag vara en halvår efter ialla trender... :lol: Fast tyvärr missade jag att jag skulle vara trendig när jag började med sjal och gick helt och hållet efter hur bra det var.... :lol:
Användarens profilbild
Av Monique29
Eller om det kommer in folk som just vill vara trendiga och kommer t ex från fl med taskig attityd mot annat som oftast pratas om i forumet.
Har väl vart en del som har lämnat då dom kanske tycker att amning efter 6 månader är äckligt (från fl).
Nu vill jag inte tracka andra forum men eloge för sjalbarn!!
Användarens profilbild
Av Soffi
Hellre orginell än trendig, ska genast börja använda BB :wink:
Av Nathalie
Jag tycker att det är roligt att de tipsar om sjalbärande i en tidning som Må bättre. För det mår man ju bra av. Både barn och förälder.

Det är kul att även kändisar har upptäckt sjal och är sjalälskare. Kanske får det fler att upptäcka och våga testa sjal. Förhoppningsvis är sjalbärande en trend som kommit för att stanna. (Vad heter det då?)
Av FiaLisa
Andra runt mig säger också att det är trendigt med sjal nu. Det är lite lustigt eftersom jag knappt ser andra sjalar än mina egna trots att jag bor i en stor stad. :? Dessutom är det lustigt eftersom jag aldrig någonsin har förknippats med något trendigt tidigare. :wink:
Användarens profilbild
Av Crappy
Garanterat att det är trendigt med sjal. Barnen mår utmärkt, det är praktiskt och samtigigt vrålsnyggt. Sedan finns det ett stort utbud av textiler och mönster så det finns sjalar till alla tillfällen.

Trender kommer igen. 90-talet dominerades av hollywood kändisar som traskade omkring med BebyBjörnen på magen. Ringsjalar, Mei tai, bärseler etc var väldigt inne när jag var bebis på 70-talet. Min mamma har tyvärr inte kvar det hon bar mig i. Men hon visste exakt hur man syr ihop en ringsjal och hon visste vad en mei tai är.
Användarens profilbild
Av Droppen
Kul med PR :)
Användarens profilbild
Av boosten
Soffi skrev:Hellre orginell än trendig, ska genast börja använda BB :wink:
:lol:
Nä hellre trendig än ledbruten! :D
Av wokka
Katharina skrev: Jag ser faktiskt väldigt FÅ sjalar trots att det nu är sååååå trendigt. Varför används dom inte nu då om det är så trendigt???
Jag har tänkt på det jag också. Jag tror att det kan vara så att somliga bara använder sjal hemma, men inte när de är ute. Eller också är det så hippt att bara vi supertrendmammor faktiskt lyckas hänga på ;)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Soffi skrev:Hellre orginell än trendig, ska genast börja använda BB :wink:
:iagree: :wink:
Du kanske är intresserad av mitt gamla BB sele från 1999 :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mejamy
Kul! Ja, jag hade inte heller riktigt fattat att det var inne med sjal :roll: Men för ett tag sen kom en tjej fram som jag inte direkt känner och sa: Du bär mycket i sjal va..det är ju SUUUPER inne! Men visst är det kul att känna sig lite trendig ibland (är annars för det mesta hopplöst ute enligt min 19-åriga svägerska :lol: ). Fast det är klart, jag gillar ju att vara orginell också... :hmm: Men hoppas ändå att sjalarna är här för att stanna och blir var förälders kära ägodel, för det mår ju både barn och föräldrar så bra av! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?