Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9241368
(Saxat från eget inlägg i sjalspaningstävlingstråden, där detta blev OT)

Här i Stockholm går inte en dag, tycker jag, utan att man ser ett gäng ergonomiska selar överallt. Är detta sommaren då de mer ergonomiska bärdonen "exploderade" i användning och på allvar började knuffa ut BabyBjörnarna? Eller ser man bara "det man vill se" när man sjalspanar?
Om denna sommar blev genombrottet för ergonomiska bärdon borde någon tipsa en tidning om det, typ Mama eller Vi Föräldrar eller någon helgbilaga till de större tidningarna. Skulle kunna bli ett superbra reportage där de skulle kunna intervjua bl a Babybjörn om hur de ser på den växande konkurrensen och hur de nu tänker vidareutveckla sig. Och så skulle reportern kunna intervjua ett par föräldrar och någon återförsäljare av sjalar o selar - eller rent av tillverkarna själva (som de som gör Ergo eller Manduca, t ex).
Det skulle också kunna bli ett strikt affärsinriktat reportage i typ Dagens industris vecko- eller helbilaga (de har gjort om sitt magasin och jag minns inte vad det heter nu eller hur ofta magasinet ges ut) med fokus på hur den svenska sel-jätten nu på allvar hotas att petas från tronen efter årtionden av oinskränkt styre.

Jag är förvisso journalist men har få kontakter på den typen av tidningar som jag nämner ovan. Och så känner jag mig lite för insyltad i "sjalträsket" för att vara den som tipsar. Det känns partiskt, som att tala i egen sak vilket inte känns helt ok med det yrke som jag har.. Även om jag inte har några egna affärsintressen i detta är jag ju numera bekant med personer som har det. Så jag slänger ut bollen här och hoppas att någon annan greppar den :).
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?