Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
Jag såg den och jag tycker bilden var så söt!
(Önskar att vi också gillade att samsova... :blahblah: )
Användarens profilbild
Av pillalilla
Visst var det en söt bild! Fast så där mycket plats har det aldrig funnits för mig och Fanny har aldrig leget så där stillsamt i mitten... :roll: Hmm...
Visst måste man ju själv gilla att samsova också, det kan ju inte bli bra om man tvingar sig till det. Huvudsaken är ju att alla sover gott! Fanny slutade självmant sova mellan oss när hon var ett, då ville hon sova i sin säng brevid vår. Om hon nån enstaka gång vill, får hon såklart komma över. Oftast är det dock svårt att få upp henne på morgonen för hon säger att hon vill ligga kvar i sin säng och mysa! :D
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Tycker bara den här kommentaren till artikeln var så skrattretande:

"fy fasiken va äckligt! Macho Anmäl inlägg
2006-05-18 09:45
inte fan ligger jag i samma säng som min lille son på 8 månader! jag sover ofta naken så det skulle va MYCKE olämpligt!

nej tack! det där kan experterna syssla med själva med om dom vill! "
[/color]

Ja, jösses säger jag bara :roll: :lol: Tänk vad många äckel det finns här i världen, som samsover med bebisar *ironin sprutar ur öronen*

Det måste vara den studie e dyl som min syster pratade om. Undrar om man kan hitta ursprungstexterna någonstans.

Bengt Grandelius kan jag bli lite trött på ibland... men det är inget jag ska fördjupa mig i just nu :blahblah: :oops:
Användarens profilbild
Av printzezzan
Vilken bra artikel! Nu har man något att stödja sig på! Gossigt!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Sara med 98+02+05 skrev:Tycker bara den här kommentaren till artikeln var så skrattretande:

"fy fasiken va äckligt! Macho Anmäl inlägg
inte fan ligger jag i samma säng som min lille son på 8 månader! jag sover ofta naken så det skulle va MYCKE olämpligt!

[/color]

Ja, jösses säger jag bara :roll: :lol: Tänk vad många äckel det finns här i världen, som samsover med bebisar *ironin sprutar ur öronen*

Det måste vara den studie e dyl som min syster pratade om. Undrar om man kan hitta ursprungstexterna någonstans.

Bengt Grandelius kan jag bli lite trött på ibland... men det är inget jag ska fördjupa mig i just nu :blahblah: :oops:
Tänk då måste vi vara superäckliga för vi sover alla nakna. OK Torkel har blöja på sig.
Av punk
trevligt med en artikel som är positiv till samsovning(imorrn kommer nästa artikel, om hur farligt det är att sova med sina barn :wink: ),men kommentarerna..jag säger bra det.. "äckligt- kommentaren" var dock underhållande!
Användarens profilbild
Av Kotten
[quote="Sara med 98+02+05"]"fy fasiken va äckligt! Macho Anmäl inlägg

[/color]

[/quote

Aj min mage. Jag kan inte sluta skratta åt den här killen. Visst är det en trist inställning, men ibland är det dumma så roooligt. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?