Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tinalqua
Jag tyckte det var en ganska hemsk rubrik.... Vi gjorde abort hemma och sen en stor bild på en glad familj. Hela upplägget att det är inte hemskt att göra abort och nu så enkelt att du kan göra hemma tyckte jag var otäck. Hur reagerade ni andra?
Användarens profilbild
Av marlene
ja det kändes inte helt bra... min första tanke var "Hur kan familjen vilja gå ut med det här i AFTONBLADET, och stackars barn som måste vara på framsidan på en av sveriges största kvällstidningar"
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag också! Jag läste inte artikeln, hur gör man hemmaabort? De såg så glada ut på bilen, som att de hade gjort en hemmanent eller så :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag håller med. dessutom reagerar jag väldigt mycket på citatet "Maria och Magnus Lundström är nöjda med valet, men barnen har de än så länge hållit utanför.
– Nej, hur ska man berätta det. Alla barn vill ju ha syskon, säger Magnus Lundström."

varför berättar de det i aftonbladet då liksom? :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
diddeldi skrev:jag håller med. dessutom reagerar jag väldigt mycket på citatet "Maria och Magnus Lundström är nöjda med valet, men barnen har de än så länge hållit utanför.
– Nej, hur ska man berätta det. Alla barn vill ju ha syskon, säger Magnus Lundström."

varför berättar de det i aftonbladet då liksom? :roll:
Det såg jag inte ens, kollade bara lite snabbt den stora rubriken och bilden på framsidan i affärn. Det verkar ju helkorkat.
Användarens profilbild
Av Kanel
Tinalqua skrev:Jag tyckte det var en ganska hemsk rubrik.... Vi gjorde abort hemma och sen en stor bild på en glad familj. Hela upplägget att det är inte hemskt att göra abort och nu så enkelt att du kan göra hemma tyckte jag var otäck. Hur reagerade ni andra?
Håller med dig. Läste inte artikeln (vägrar köpa skiten) men framsidan kändes hemsk. Kan inte vara roligt att läsa för någon som gjort abort och som tyckte det var jobbigt. Och det är ju inte ovanligt har jag förstått. Oetiskt, Aftonbladet!
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag har inte läst artikeln men reagerade på ämnesvalet och valet att dessutom sätta det på ettan.
Visst kan det vara på sin plats att informera om nya abortmetoder. Men att sätta en hel familj med minderåriga barn på framsidan av tidningen var lite väl starkt enligt min mening.
Användarens profilbild
Av Maja & barnen
Jag reagerade också på den glättiga tonen m.m. Förmodligen var familjen inte medvetna om hur Aftonbladet skulle vinkla det hela. Och framför allt inte att de skulle hamna på förstasidan! Äldsta barnet var väl ganska gammalt, typ mellanstadiet? Nu vet hon ju garanterat! :shock:
Användarens profilbild
Av AnKa
Tinalqua skrev:Jag tyckte det var en ganska hemsk rubrik.... Vi gjorde abort hemma och sen en stor bild på en glad familj. Hela upplägget att det är inte hemskt att göra abort och nu så enkelt att du kan göra hemma tyckte jag var otäck. Hur reagerade ni andra?
Lägger först in en brasklapp för jag har inte läst artikeln, såg löpsedeln dock.

Men varför inte, säger jag. De som gör abort med lätthet är mycket få om de enns finns så jag tror inte att denna artikel lockar till abort. Däremot tror jag att det är bra att informera om hur abort går till för de som måste göra abort av olika anledning. Och att man kan göra abort hemma tror jag är jättebra, det skulle jag nog välja själv om jag var i den situationen.
Sen kanske man inte skulle låtit barnen varit med på bilden, men det är en annan femma.
Användarens profilbild
Av mejamy
Jag regagerade också MYCKET starkt! Hur man kan få nått så tragiskt att verka så possitivt och glatt...jag blev chockad måste jag säga..och så de större barnen på framsidan också...Aftonbladet verkar inte ha några hämningar alls... :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?