Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
#8975588
Va' kul att de frågade er också som kontrast till det vanliga om att "välja rätt vagn" :D
Användarens profilbild
Av camsch
#8975712
Så bra motvikt till alla "Välj rätt vagn"! :vågen:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
#8975948
Åh, var det du?! Jag läste artikeln och gissade att det var någon härifrån! Vem var det som gjorde intervjun? Jag känner en reporter där som själv burit sin dotter i sjal. Även som 4-åring med höstblåsor blev hon buren i en vecka som tröst. :heart:
Användarens profilbild
Av Helene
#8976271
Anjapanja skrev:Åh, var det du?! Jag läste artikeln och gissade att det var någon härifrån! Vem var det som gjorde intervjun? Jag känner en reporter där som själv burit sin dotter i sjal. Även som 4-åring med höstblåsor blev hon buren i en vecka som tröst. :heart:
Mari Gustafsson. Hon har burit sin dotter. (och hennes mamma var en av barnmorskorna när Valter föddes).
Hon ville dessutom göra ett "hemma hos"-reportage hos oss när vi är färdiga med renoveringen. :)
Användarens profilbild
Av Anjapanja
#8976545
Helene skrev:
Anjapanja skrev:Åh, var det du?! Jag läste artikeln och gissade att det var någon härifrån! Vem var det som gjorde intervjun? Jag känner en reporter där som själv burit sin dotter i sjal. Även som 4-åring med höstblåsor blev hon buren i en vecka som tröst. :heart:
Mari Gustafsson. Hon har burit sin dotter. (och hennes mamma var en av barnmorskorna när Valter föddes).
Hon ville dessutom göra ett "hemma hos"-reportage hos oss när vi är färdiga med renoveringen. :)
Ja, jag gissade att det var hon! Kul att få se ditt hem sedan...
Användarens profilbild
Av Helene
#9031501
Anjapanja skrev:Och IGEN! :D Linslusar! :wink:
Jag veeet! 8)
(Det börjar vara några gånger nu. Första gången var jag tre år och vi var en av de första familjerna i byn som hade video! :D Sen var jag typ 18 och var med i ett projekt där vi renoverade ett stall, jag och min man var med 99 då vi satte upp en välgörenhetskonsert, 02 då jag startade eget, 04 eller 05 var jag och ett gäng sjalare med, 06 var vi med i samband med nolias barnmässa, en gång ang min protest om nya regler för 15-timmarsbarnen på dagis (just innan Holger föddes så då vägrade jag vara med på bild) har blivit intervjuad i både Amelia baby och Aftonbladets Wendela om långtidsamning och syskonamning och så två gånger nu! :) Har säker glömt något också! )
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?