Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bissa skrev:SpännandeUndrar om jag prenumenerar fortfarande
![]()
/Bissa
Katharina skrev:mmm, jag tänkte om det sk aha sjalskola så borde det ju vara någon härifrån som hjälper domNä, det verkar orimligt.Eller finns det fler sjalmänniskor???
![]()
Bissa skrev:SpännandeDet är en befogad fråga. Vi har fått tidningen på jobbet förut, men när jag kom tillbaka från föräldraledigheten så hade den slutat komma. Men, vips, senaste numret kom idag. Inte för att vi prenumererar, men man kan ju undra vad de pysslar med på Vi Föräldrar...Undrar om jag prenumenerar fortfarande
![]()
/Bissa
miriel skrev:Varför är det ALLTID bara Bära barnsjalar som SYNS!! Supertrist!! Undra om de betalar extra för att deras instruktioner användsFör att de är bra på att göra reklam! De har alltid annonser i alla tidningar. De som syns mest används mest.![]()
zandrama skrev:miriel skrev:Varför är det ALLTID bara Bära barnsjalar som SYNS!! Supertrist!! Undra om de betalar extra för att deras instruktioner användsFör att de är bra på att göra reklam! De har alltid annonser i alla tidningar. De som syns mest används mest.![]()
Blixa skrev:Ja, suck. Fast BäraBarn är i alla fall snygga!zandrama skrev:miriel skrev:Varför är det ALLTID bara Bära barnsjalar som SYNS!! Supertrist!! Undra om de betalar extra för att deras instruktioner användsFör att de är bra på att göra reklam! De har alltid annonser i alla tidningar. De som syns mest används mest.![]()
![]()
Det är väl av samma anledning som många bara tror att det finns en sele; BabyBjörn. Bra på marknadsföring ger mycket mer redaktionell plats.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?