Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
KATARINA skrev:Hugo
 Men det är ju bra att han har några bra åsikter i alla fall...
 Men det är ju bra att han har några bra åsikter i alla fall...Elin G skrev:Ja, så mycket dumheter som den mannen kläcker ur sig om allt och inget så var det ju VÄLDIGT trevligt att få höra en vettig åsikt denna gång...KATARINA skrev:HugoMen det är ju bra att han har några bra åsikter i alla fall...

. Men jag har faktiskt funderat lite på det här i samband med att bära barn på ryggen också. A gillade ju inte att bäras på ryggen förrän han var runt året just för att han ville ha mycket ögonkontakt och kunna kolla mina ansiktsuttryck. Thora däremot är nöjd var hon än sitter och jag har burit henne på ryggen en del för att det är så himla bekvämt, hon är tyngre än A var i samma ålder också, sedan hon var runt 4,5 månad. Jag bär henne bara på ryggen hemma i och för sig ute på stan och så sitter hon alltid frampå magen, men jag försöker ändå begränsa ryggbärandet lite hemma också just för att jag fortfarande tycker att hon egentligen känns lite för liten för att bäras så att vi inte kan se varandras ansikten längre stunder.
 . Men jag har faktiskt funderat lite på det här i samband med att bära barn på ryggen också. A gillade ju inte att bäras på ryggen förrän han var runt året just för att han ville ha mycket ögonkontakt och kunna kolla mina ansiktsuttryck. Thora däremot är nöjd var hon än sitter och jag har burit henne på ryggen en del för att det är så himla bekvämt, hon är tyngre än A var i samma ålder också, sedan hon var runt 4,5 månad. Jag bär henne bara på ryggen hemma i och för sig ute på stan och så sitter hon alltid frampå magen, men jag försöker ändå begränsa ryggbärandet lite hemma också just för att jag fortfarande tycker att hon egentligen känns lite för liten för att bäras så att vi inte kan se varandras ansikten längre stunder.KATARINA skrev:HugoLäste också med förundran... men även fläcken har sina solar kanske

E 0508
 E 0508  H 0807
 H 0807

annachen skrev:KATARINA skrev:HugoLäste också med förundran... men även fläcken har sina solar kanske

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?