Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beatrice
Suskiv, jasså så du är en av dem som ligger en säsong före! Fusk! :this: :wink: Eller så är jag bara avundsjuk. :roll:

Skönt att jag inte är ensam om att lääängta till tisdagarna.
Användarens profilbild
Av Maerion
Suskiv skrev:För att inte tala om hur frustrerande det är att de har säsongsavbrott i USA just nu och inga nya avsnitt kommer på ett tag. Vill ju veta hur det går.
Håller med dig! men det var som tur var bara en månads uppehåll, börjar igen 4 januari.. Brukar ju kunna vara längre, så skönt ändå!
Av MammaTess
Kan nån berätta vad som hände i förra avsnittet...tror jag missade det...
Användarens profilbild
Av Kristina
MammaTess skrev:Kan nån berätta vad som hände i förra avsnittet...tror jag missade det...
Det går i repris imorrn eller på söndag.
Användarens profilbild
Av emelie
jazoo skrev:Och för övrigt - vad skulle hon komma till sjukhuset för med den lille? Skräpland, USA, med typ 10 dagars mammaledighet om man inte vill bli hemmafru.... (vet såklart inte exakt, men det är lite) :evil:
Man har laglig rätt att få vara hemma tre månader (självklart utan lön! :shock: ) men en del företag har bättre villkor för sina föräldrar... f'låt mammor :roll: .
Före Clinton var det två månader.
Bärprylen var snygg men verkar lite otymplig o obekväm.

o nu smyger jag ut härifrån innan jag råkar avslöja att jag aldrig sett ett enda helt avsnitt av GA... :oops:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?