Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mojsan
Det är den röd-oranga! Fina, men jag gillar ju sjalar bättre... Äh, bailey skulle säkert bara på efterkontroll eller så... dessutom får vi ju inte glömma vem the nazi är... :D Gillar Grey's anatomy, men får snällt se det på tisdagarna, videon splear in house samtidigt...
Av MammaTess
jazoo skrev:Och för övrigt - vad skulle hon komma till sjukhuset för med den lille? Skräpland, USA, med typ 10 dagars mammaledighet om man inte vill bli hemmafru.... (vet såklart inte exakt, men det är lite) :evil:
Men man vill väl visa upp sin bebis?
Användarens profilbild
Av Vida
Ja, klart man vill flasha den nya, sen var det väl ngn kontroll av hennes make + en once-in-a-lifetime operation

Shit vad jag är nerdig som sitter mitt i natten och spekulerar kring fiktiva karaktärer! :oops:
Användarens profilbild
Av Linnea
åhh jag såg också :eld:

inte för att det såg så mysigt ut, bebisen hängde liksom långt ner som en väska på höften :roll:
Användarens profilbild
Av Beatrice
Nu när den här tråden är igång igen så kan jag ju passa på att fråga: Vad 17 var det Dr Montgomery-Shephard hade mellan benen i gårdagens avsnitt? First fattade jag det som Poison Oak vad nu det är, kommer inte ihåg vad den svenska översättningen var. Men sen så sa Dr Bailey typ: hur fick du det där? Och då sa Dr M-Shepherd: Jag hade sex med Mark förra året.

Kan nån förklara, please!
Användarens profilbild
Av cutypie
Beatrice skrev:Nu när den här tråden är igång igen så kan jag ju passa på att fråga: Vad 17 var det Dr Montgomery-Shephard hade mellan benen i gårdagens avsnitt? First fattade jag det som Poison Oak vad nu det är, kommer inte ihåg vad den svenska översättningen var. Men sen så sa Dr Bailey typ: hur fick du det där? Och då sa Dr M-Shepherd: Jag hade sex med Mark förra året.

Tror att hon sa senare att hon fick gå ut med hunden(Mc Gray´s) och blev kissnödig.
Hon hade tidigare grälat med sin kille och ingen lust att gå in till honom till husvagnen.
Därför hukade hon sig i skogen för att kissa.

Det måste ha varit nåt giftigt växt, tror jag
Användarens profilbild
Av Kristina
Beatrice skrev:Nu när den här tråden är igång igen så kan jag ju passa på att fråga: Vad 17 var det Dr Montgomery-Shephard hade mellan benen i gårdagens avsnitt? First fattade jag det som Poison Oak vad nu det är, kommer inte ihåg vad den svenska översättningen var. Men sen så sa Dr Bailey typ: hur fick du det där? Och då sa Dr M-Shepherd: Jag hade sex med Mark förra året.

Poison oak är giftek, det är typ som brännässlor fast värre. Hon råkade sätta sig på dom när hon skulle kissa på morgonen när hon var ute med hunden. Avsnittet handlade om karma och att man får igen på något sätt ifall man gör något dumt och hon menade alltså att gifteken var hennes straff för att hon låg med Mark.
Hajar du?
Användarens profilbild
Av Beatrice
Ahaaa! :idea: Tack Cutypie och Kristina, nu kan jag sova gott i natt. Jag fick verkligen inte ihop det där med Posion Oak och Mark. Vilket var det liksom. Men nu är jag med! Tackar!

Och förresten, visst tycker man synd om George? Jag tyckte först att de var lite löjliga som hela tiden skulle undvika varann. Men sen när man fick veta vad som hade hänt kan man ju förstå att han inte direkt kände sig som Herre på täppan.

Ok, nu ska jag sluta skriva inlägg som avslöjar hur besatt jag är av GA.
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, det är helt klart det bästa på TV just nu!!!
Nu vill man ju bara veta hur det går - ska Addison sticka med Mark igen så att Dr Shepherd och Dr Grey kan "live happily ever after"... eller om de ska gå om varandra på sjukhuset utan att kunna göra något. Oj, det är tur man har något att bekymra sig om ;)
Användarens profilbild
Av Suskiv
För att inte tala om hur frustrerande det är att de har säsongsavbrott i USA just nu och inga nya avsnitt kommer på ett tag. Vill ju veta hur det går.
Användarens profilbild
Av Beatrice
Suskiv, jasså så du är en av dem som ligger en säsong före! Fusk! :this: :wink: Eller så är jag bara avundsjuk. :roll:

Skönt att jag inte är ensam om att lääängta till tisdagarna.
Användarens profilbild
Av Maerion
Suskiv skrev:För att inte tala om hur frustrerande det är att de har säsongsavbrott i USA just nu och inga nya avsnitt kommer på ett tag. Vill ju veta hur det går.
Håller med dig! men det var som tur var bara en månads uppehåll, börjar igen 4 januari.. Brukar ju kunna vara längre, så skönt ändå!
Av MammaTess
Kan nån berätta vad som hände i förra avsnittet...tror jag missade det...
Användarens profilbild
Av Kristina
MammaTess skrev:Kan nån berätta vad som hände i förra avsnittet...tror jag missade det...
Det går i repris imorrn eller på söndag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?