Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jag fastnade framför TV:n i fredags kväll och hamnade på TV4 där de visade en Robin Hood serie. Robins gäng hittade en övergiven baby och som de kloka män de är tog de hand om barnet. Det kunde ju inte lämnad ensamt när de skulle rida och rädda folk så Robin knöt fast de lindade barnet med remmar och red iväg :lol:.

Jag blev lite bekymrad under programmet gång, det stackars barnet fick ju aldrig någon mat... Fast jag fick inte se Robin Hood och co äta heller så de kanske matade barnet då med nåt...

Det slutade i alla fall med att barnets mamma fick igen sin bäbis, det visade sig att pappan lagt ut barnet för att dö i skogen :o .
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ååhh vilken tur att robin hood kom o räddade den lill*! smart att knyta fast det =) hihi
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Såg oxå det där avsnittet, Robin Hood kunde till och med fightas med barnet fastknutet! :lol:
Användarens profilbild
Av bani
Den där Robin - vilken kille va? :wink: :lol:

Det irriterar mig något fruktansvärt i tv-serier att de alltid glider över den viktiga matfrågan. :roll:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
bani skrev: Det irriterar mig något fruktansvärt i tv-serier att de alltid glider över den viktiga matfrågan. :roll:
Är det vanligt alltså, att man inte får veta hur spädbarnen äter?
Användarens profilbild
Av bani
Cinnamon skrev:
bani skrev: Det irriterar mig något fruktansvärt i tv-serier att de alltid glider över den viktiga matfrågan. :roll:
Är det vanligt alltså, att man inte får veta hur spädbarnen äter?
Jag tycker det, helt plötsligt har det gått fem timmar i seriens verklighet och babyn verkar inte ha fått mat.
Användarens profilbild
Av Amiechan
Eller som i "Ice Age". Visst, djuren grubblar på vad bäbisen ska äta, så han får en bit vattenmelon. Mätt och glad i flera dagar? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av bani
Amiechan skrev:Eller som i "Ice Age". Visst, djuren grubblar på vad bäbisen ska äta, så han får en bit vattenmelon. Mätt och glad i flera dagar? :Hahaa:
Precis!!!!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?