Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag satt just och läste i senaste nummret av Vi föräldrar (nr 7). Där finns en artikel om feministiskt föräldrarskap (som är intresant men lite väl ytlig kanske) Den är till stor del en intervju med två pappor och nu upptäckte jag att den ena pappan bär sitt barn i en Ergo. Det är inte helt lätt att se för en oinvigd, för ha nsitter ner och håller ena armen om barnet. Ergon är svart och han har svart tröja på sig, men det är helt kalrt en Ergo där :wink: Någon som känner igen sig?
Senast redigerad av sus den tor jun 08, 2006 23:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kristina
Så det är en ergo? Jag har funderat på vad det kunde vara för sele. :) Kul om det är nån härifrån!
Användarens profilbild
Av Isanna
Haha. även jag satt och kikade länge för att se vad det var för en sele! Kom fram till att det nog var en Ergo jag med! :D
Användarens profilbild
Av sus
Kristina skrev:Så det är en ergo? Jag har funderat på vad det kunde vara för sele. :) Kul om det är nån härifrån!
Ja, helt 100% säker kan man ju inte vara, men jag tycker mig se dragkjedjan på fickan och spännet på ryggen. Det kan väl inte vara någon annan sele som har det (särskilt fickan med dragkjedjan på sidan är ju ganska speciell)
Användarens profilbild
Av Kristina
du har bättre ögon än jag tydligen.. Jag noterade bara att den var svart och inte babybjörn.. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?