Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av puh
Jag är så sugen på att komplettera min lilla sjalgarderob (innehållande en Mobywrap) med en ringsjal. Har tittat på en Ringo, men efter att ha tittat här på forumet så förstår jag att det här med ringsjalar är en smaksak och kopplat till kroppsform?!

Så det skulle vara jättekul att testa en ringsjal innan inköp görs. Finns det någon som har en Ringo eller annan som har lust att låta mig testa och fingra lite på den/dem?! :o

Min lilla tjej skulle uppskatta att morsan inte tog sån tid på sig att knyta in sig när vi bara ska gå till tvättstugan :lol:

Redigerat: Ops... April, jag ber om ursäkt, läste "Läs detta" efter att jag gjort inlägget *rodnar och skäms* Flytta det gärna om det är möjligt
Användarens profilbild
Av mari_tres
Svarar dig här också =)
Jag har ingen ringo, men jag har en ringsjal gjord av en långsjal, ett par hemsydda och ringrebozo, och så föräldrar & barn-sjalen.

Och vill du klämma på nåt annat i sjalväg så kanske det kan ordnas också :wink:

PM:a gärna om du vill träffas!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?