Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Attis
Hej!

Är ny här, och har nyligen fått en kille (lite mer än en vecka gammal), vi vill gärna kunna bära honom i sjal. Gärna så snart som möjligt.
Vi har provat lite (enligt olika beskrivningar) och har bara lyckats halvdåligt. Så vi behöver lite hjälp att få till det.
Det känns som om vi spar mycket tålamod med att få visat av någon som redan kan.

Vi har en Girasol bärsjal.

Vi bor i Solna och vill gärna få visat hur man gör.
Hälsningar
Attis och Benita
Användarens profilbild
Av jag71
finns det ingen i solna? Kolla under bärsjalträffar. eller har du redan fått en massa pm? Sitter själv lite långt bort.
Användarens profilbild
Av annemi
Tror det finns rätt många i Solna....

Annars bor jag i Täby, du får pm:a om det kan va nåt :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag bor i Solna och kan gärna visa lite knytningar vid tillfälle!

Dock åker jag på semester imorgon och är borta en vecka. Och sen jobbar jag tis-fre och håller på att skola in barn på dagis, så det kanske dröjer ett par-tre veckor innan vi kan få till det...

Men om du bara kan vänta så vill jag gärna hjälpa, kanske en måndag lite längre fram?

Annars bor ju Elin i Sumpan, hon kanske har tid och möjlighet innan dess? *ropar på Elin*

Lycka till och grattis till lillkillen!!
Av Attis
Nu har vi fått proffshjälp av annemi. Var vi inte sjalfrälsta innan så är vi det nu :D

Tack för erbjudandet Jazoo 8)
Användarens profilbild
Av jazoo
Attis skrev:Nu har vi fått proffshjälp av annemi. Var vi inte sjalfrälsta innan så är vi det nu :D

Tack för erbjudandet Jazoo 8)
Vad bra att ni har fått hjälp! Akta dig för sjal :twisted: bara - den har en tendens att komma och smyga sig på när man hänger för mycket på sjalbarn, plötsligt har man ett akut behov av att köpa en miljard sjalar. Och sen blir det tygblöjor, och menskoppar, och babylegs. Sen ska man förstås sy sig en egen MT, förklädesklänning, velourbyxor....

Farligt, och härligt och fullkomligt livsnödvändigt. Vad vore livet utan sjalbarn? Välkommen hit! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?