Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9005158
Jag går på Capio BVC vid Clemenstorget i Lund. Många bär i babybjörn men är nyfikna på sjalar och ergonomiska selar i gruppen men jag har inte så mycket erfarenhet av sjalar och selar än. Det enda jag kan lite om är aldoria trikåsjal och beco gemini (+ lånad vävd och ringsjal som jag inte riktigt lärt mig) och det känns lite lite, dessutom känner jag mig väldigt osäker fortfarande på att knyta.

Jag undrar därför om det är någon med lite fler olika sjalar (gärna vävda och ringsjal oxå) och ergonomiska selar som skulle vilja hjälpa mig att visa. Vi har inte bestämt något datum eller vart vi ska vara än, jag tänkte vi kunde göra det tillsammans med den som vill visa oss. Så jag skulle bli jätteglad om någon här vill hjälpa mig.
#9012624
Abunai skrev:Jag kan hjälpa att visa. :) Bär inte speciellt mycket just nu, men jag har burit i det mesta när barnen var mindre. ;) Det jag har kvar hemma är två vävda, en beco bwd, en mei tai och en ringsjal.
:vågen:

När kan du? Skulle kunna ta två datum och se när flest kan. Vi kanske kan pma varandra istället eller maila?
#9012629
Cillan skrev:
Abunai skrev:Jag kan hjälpa att visa. :) Bär inte speciellt mycket just nu, men jag har burit i det mesta när barnen var mindre. ;) Det jag har kvar hemma är två vävda, en beco bwd, en mei tai och en ringsjal.
:vågen:

När kan du? Skulle kunna ta två datum och se när flest kan. Vi kanske kan pma varandra istället eller maila?
Har pm:at :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?