Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ambizz
#8889249
Tycker jag med att alla är välkomna :-) bara kul å träffa andra som är hemma och utbyta sjal -och bärseletips å en massa annat säkert med :-)

Och passar inte Gröna Grodan finns Crepperiet som ligger bredvid Nikolaikyrkan där det med finns lekytor nära där man fikar.

Har faktiskt inte varit ner till lekutrymmet på GG men det kanske ngn annan har :-)

/Anna
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8891419
Hej
Min lillfis sover ännu så vet inte om vi tar oss iväg till 10. Morgontrött tjej och vart tjorvig med magen och med amningen så vill inte stressa på. Hoppas det blir fler ggr :-)
Användarens profilbild
Av saferide
#8891433
Okej, tur att jag läste här, för då är detju ingen idé att vi åker iväg och står där och glor ;) Vi tar det en annan gång helt enkelt!
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8892596
Western_Ivy skrev:Jag fick min ergo performance igår och har bara testat lite snabbt men känns bra.
Har även babyinlägg till den.
Har även en ergokopia, en looma sino och en ringsjal, men båda sjalarna ska säljas så vet inte hur länge de finns kvar :)
Hur är ergon?? Nyfiken på den men även på sportmodellen..... :-) Har som sagt en manduca och en beco gemini hemma men har som inte hittat rätt ännu för mig å flicka min...
#8892887
Jag är riktigt nöjd med min ergo, tycker den är super och jag tror det blir ännu bättre när vi slipper babyinlägget.
Trots att vadderingen slutar precis i bakkant av mina armhålor så är det inte obekvämt det bara känns att något är där...
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8892912
Vill gärna träffas å prova tror den eller Ergo sport kan vara ngt för oss :-)
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8893345
:-) Ska vi försöka igen 3 4 eller 5 juli :-)
Av Western_Ivy
#8893429
4 el gärna 5 för vår del, då liten ska få dina första vaccinationssprutor den 2a, så ev biverkningar/reaktioner hinner avta :)
Gärna någonstans där det finns lekmöjligheter för 2åring ;)
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8893457
Då är ju creperiet vid Nikolai kyrkan bra :-) 4 eller 5 funkar för oss :-)
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8902790
Western_Ivy skrev:Jag har precis bestält en Ergo performance som kommer denna veckan :)
Hej,

Kul å ses häromdan. Blev intresserad av ergo perfomance och såg den fanns i grönt ;-) men verkar vara slut överallt :-(

Såhär efter att du använt den vad är dina plus och minus?

Ses gärna igen så man får prova den innan man bestämmer sig. Funderar med på en helt vanlig ergo, då jag inte är helt nöjd med min beco om än den är snygg och mjuk men tror att ergon vinner i längden och då jag är varm utav mig så känns perfomance som ett alternativ :-)

/Anna & Lilly
Av Western_Ivy
#8904464
Oj.
Jag tycker ergon är toppen.
Ibland hamnar slutet på vadderingen av axelbanden precis i armhålan, det är inte superbekvämt men det skaver inte heller.
Jag tycker det är skönt att axelbanden är lite stelare o inte så mjuka/fluffiga, men det är nog en smaksak...
Tycker det är svårt, då jag inte har så mycket att jämföra med... Men jag gillar den.
Det var inte lätt att hitta den grå selen i lager någonstans heller, oftast fanns den blå.

Självklart kan du få prova någon gång. Veckan som kommer nu är vi på Gotland men sen är jag hemma igen.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?