Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av saferide
#8859698
Undrar om det är någon som har en mei tai eller sele och lust att visa mig/låta mig testa. Min dotter är snart 4 månade och en bit över 6 kg just nu och jag har börjat snegla åt mei tai och sele, men vill inte köpa i blindo. Skriv här eller pma mig om du har lust att hjälpa mig :heart:
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8885667
Jag har en beco gemini, manduca, connecta baby carrier hemma just nu samt en Looma Sino bärsjal och ev en easyhug på g :-) vore intressant å se hur ergo perf. ser ut och känns :-)

/Anna
#8885955
Jag fick min ergo performance igår och har bara testat lite snabbt men känns bra.
Har även babyinlägg till den.
Har även en ergokopia, en looma sino och en ringsjal, men båda sjalarna ska säljas så vet inte hur länge de finns kvar :)
Användarens profilbild
Av saferide
#8886208
Någon som har lust att ses en sväng någon dag så man får testa lite? Just nu har vi bara en taskigt hemsydd MT och en hoppe. Tänker att sele skulle vara bekvämt :)
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8886703
Jag är mammaledig så kan med lite då och då :-) Vart bor ni? Jag bor centralt på norr vid Lucullus.
#8887054
Jag bor ca 2mil söder om örebro men har bil så inga problem att ta mig in :)
Har dock inte superkoll på olika områden och så då vi bara bott här dryga året, men min gps har ganska bra koll ;)
Min sambo jobbar på norr, på Evry :) men det är oxå typ det enda jag känner till där :mrgreen:
Användarens profilbild
Av saferide
#8887138
Haha! Är det sant? Min sambo jobbar också på Evry! Vad heter din sambo? Haha världen är liten ;) :app:

Frågan är vart det är bra att träffas.. hm. Typ i en park? Typ fika? Eller vad tror ni?
#8887144
Haha...
Sambon heter Daniel, enda gotlänningar, jobbat där sen januari ;)

Oss spelar det ingen större roll vart vi träffas. 2 åriga dottern är van att hänga med på det mesta och lillkillen har inte så my det val ;)
Användarens profilbild
Av saferide
#8887304
Stadsparken någon dag nästa vecka när de säger att det ska bli ok väder? :) Glass eller pickninck och lekpark slår aldrig fel här :) Ska höra med min sambo om han vet vem det är ;)
Användarens profilbild
Av Ambizz
#8887433
Funkar för oss med. Får hoppas vädret blir bra. Jag kan tisdag eller onsdag :-)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?