Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
#8851632
Vi väntar vårt första barn och skulle vilja prova Beco gemini eller Manduca och trikåsjal men det verkar inte finnas någon affär här i närheten som säljer den. Finns det någon sjalbarnare som har de som vi kan få prova innan vi köper en? Eller tips på affär i närheten av nämnda orter som säljer dem.
#8860763
Hej,
Jag är också intresserad av Beco gemini/butterfly och skulle gärna prova dessa innan ett köp. Så om ni har tips eller drar igång en träff så är jag gärna med!

Är superintresserad av att testa olika sjalar också. Hade jag vetat vad jag vet nu så hade jag nog sjalat 1:an och inte bara gett upp tanken på att bära när jag kastade Babybjörnen i soptunnan.
#8886939
Om ni har vägarna förbi hembygdsparken i ängelholm den 21/7 har vi en liten träff där. Jag har en beco gemini som jag kan ta med, vet inte om de andra kanske har några trikåsjalar?
Det finns en tråd om träffen i "bärsjalsträffar" :tumup:
#8886941
Om jag åker ner till Malmö i sommar så lovar jag packa ner rubbet. Tänkte sälja min beco butterfly och köpa en gemeni istället, och då har jag allsköns bärdon att visa upp. (men inte en manduca iofs)
#8887034
Ska kolla upp 21/7.

Träffa Ponyo? Häftigt! Hojta så får vi se om vi är lediga. Vi ska på några småutflykter men annars inget planerat.
#8892850
Selarna blir nog att vi provar när vi kommer till Mölndal, Eden Baby (ska försöka bli i juli), eftersom vi kan känna på alla tre samtidigt men sjalknytning lär jag nog behöva lite hjälp med måste bara få tummen ur och beställa en sjal.
#8901185
ing0065 skrev:Jag har en Ergo om du vill prova, plus en Aldoria, en WBS och en Tricotslen. Jag träffas oftast i stadsparken i Lund på tisdagar.
Aldoria :love:
Får nog försöka ta mig till Lund en tisdag.
#8902054
Cillan skrev:
ing0065 skrev:Jag har en Ergo om du vill prova, plus en Aldoria, en WBS och en Tricotslen. Jag träffas oftast i stadsparken i Lund på tisdagar.
Aldoria :love:
Får nog försöka ta mig till Lund en tisdag.
Säg till innan, för jag behöver dyka lite efter den... :tumup:
Av lex
#8979024
Har ni lyckats ses? Väntar min andra i januari o vill spana in fler bärselar o ev trikåsjalar. Främst intresserad av Ergo, Manduca o kanske Beco av något slag. Fast jag har som sagt en mage i vägen nu o ingen lämplig storlek på barn att prova på :wink:

Detta är tredje tråden om samma sak jag skriver i, borde kanske bli en om denna fortfarande är aktuell :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?