Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyrets mamma
#8814115
Jag har vävd Easycare som jag använder flitigt och en trikå Moby Wrap som jag börjar bli vän med. Men jag kan bara två knytningar och skulle vilja lära mig flera knytsätt. Har sett några riktigt mysiga på bild som jag skulle vilja kunna :heart: .

Jag bor i Skurup men har ingen bil, träffas gärna någonstans längs tåglinjen. Kan lätt ta mig till Ystad, Malmö eller Lund. :)

Någon som kan visa?
Användarens profilbild
Av Elflin
#8816336
Vilka skulle du vilja lära dig? På magen eller ryggen? Är det någon som jag kan hjälper jag dig gärna! Jag är rätt flyttbar mellan kristianstad och malmö med tåget!
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8816343
Jag hade jätte gärna kunnat hjälpa till om jag inte hade haft foglossning :? men efter jag har fött och du fortfarande vill så kan jag också ställa upp.
#8819352
Elflin skrev:Vilka skulle du vilja lära dig? På magen eller ryggen? Är det någon som jag kan hjälper jag dig gärna! Jag är rätt flyttbar mellan kristianstad och malmö med tåget!
Jag vet inte hur jag infogar bild. Jag skulle vilja kunna knyta den här:
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... &p=7204615
#8819354
morgon skrev:
Pyrets mamma skrev:Jag har vävd Easycare som jag använder flitigt och en trikå Moby Wrap som jag börjar bli vän med. Men jag kan bara två knytningar och skulle vilja lära mig flera knytsätt. Har sett några riktigt mysiga på bild som jag skulle vilja kunna :heart: .

Jag bor i Skurup men har ingen bil, träffas gärna någonstans längs tåglinjen. Kan lätt ta mig till Ystad, Malmö eller Lund. :)

Någon som kan visa?
Jag bor inte längs tåglinjen och är inte fena på sjalknytning men jag vill säga hej :valkommen: , bor i Trelleborgs kommun men är i Skurup då och då.
Säg till när du är i Skurup :)
#8819361
Jag vill också lära mig knyta på ryggen för det har jag aldrig kunnat. Men det är ju ingen brådska. Lillan är bara 4 kg tung och kan inte hålla upp huvudet. Så vi har tid på oss.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?