Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thepal
#8606926
Jag är en nybörjare på sjalar och skulle gärna träffa någon med mer vana för lite tips och inspiration.
Jag har en vävd sjal till min 4 veckors bebis och undrar nu om det finns någon i min närhet som vill hjälpa mig med detta? Jag får till en basknytning med omslutet X, men som sagt lite tips och ideer skulle nog sitta bra.
Av Elisa
#8606955
Det ganska länge sen jag bar nu och har aldrig burit pyttis, så jag hoppas du får bra svar av någon i stan (jag bor en liten bit bort). Om inte vet jag en gammal entusiastisk sjalbarnare inte alltför långt bort.
Välkommen hit förresten :D
Puff!
Användarens profilbild
Av glis
#8606992
Jag tycker att jag bor nära U-hamn, hur vill du träffas och när? Måndag eller onsdag kan jag komma åt ditt håll, jag vill ändå ta mig till Dalsjöfors för att se om Lundins fortfarande har sytråd på restrullar... Min fyraåring är på FS 8.30-13.30 och det är ju enklare med bara bebisen...
Användarens profilbild
Av thepal
#8607060
Tja, jag kan tänka mig en träff nästan när som helst. Däremot så har jag inte tillgång till bil utan är ganska bunden till Ulricehamn för tillfället, med både liten och storasyster att förflytta sig med.

Antingen kan vi träffas här hemma hos mig (bor ganska centralt om man hittar i stan) eller på öppna förskolan. Min dotter är på förskola på onsdag förmiddag fram till 13.30, så innan det är det ju självklart lugnast. I övrigt så spelar det inte så stor roll när egentligen.

Vad glad jag blir att jag fick svar så snabbt :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?