Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jania
#8547797
Är slö på att starta datorn o gå ut på nätet, har alltså inte medvetet "dissat" ditt svar.
Skoj att få ett svar :lol: Började nästan tro att Norra Småland aldrig hört talas om bärsjal.

Jag känner mig osäker på om jag knyter hårt/löst nog. Även skoj med olika sätt att knyta. Nu är ju Pyttis bara ca 1mån gammal så det blir väl mest det där krysset i vilken hon kan få stöd för huvudet (den har vi övat lite på, hon och jag). Men sen vore det trevligt om hon kunde sitta framåtvänd och kika på allt omkring oss om hon vill.
Och så är jag nyfiken på om man kan amma i trikåsjal.

Är det nåt du känner att du kanske kan tipsa kring? :-)

Jag är inte inne så jätteofta i stan, men ibland så händer det.
Av fantalanta
#8558766
Jag har hitintills bara fått till omslutet kryss. Min bebis har föredragit att vara upprätt så jag har bara burit honom några gånger i vagga, har därför inte fått till det att amma i sjalen. Nu börjarhan dessutom vara så nyfiken att han bara går med på att bli buren inåtvänd när han sover, så jag behöver lära mig fler knytningar. Bor du inne i Edsbruk? Jag bodde på kärrgatan som barn.
Av Jania
#8560994
Aha. Min lilla tjej (6 veckor) blir ofta lite grinig om hon är vaken när jag sätter henne i sjalen, vägrar lägga huvudet i sidobandet så jag måste gå och hålla i hennes huvud tills hon somnar.
Jo, jag bor inne i edsbruk. Min mamma bor på Kärrgatan sedan 8(?)år tillbaka... Fast vi är inflyttade. Jag har bara bott här i ca 4 år. Men min sambo är uppvuxen här. Växte du upp här eller flyttade du som liten?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?