Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av malin85
#8437096
hej jag skulle vlilja ha hjälp att knyta min didy. Kan knyta det blir bra (inte jämt) när jag knyter upp lillan på magen. Men vill lära mig att knyta upp henne på ryggen. Att få upp henne på rygg är inte så svårt, det går ganska bra. Men att sedan få till det med en bra knytning är svårare. Någon som vill hjälpa till och visa? Någon som har lite tips?
Av Enid
#8437107
Vilken sorts ryggknytning har du provat? Jag visar gärna ryggsäck, omslutet x på ryggen och torso om vi ses på någon träff :D .
Av malin85
#8437112
SHBC, tror jag den kallas men jag kan inte få henne att sitta bra. Skulle jättegärna vilja lära mig att knyta ryggsäck m.m Jag vill komma på en träff. Men kan inte denna vecka, som var planerat utan det får bli nästa 16/6 om det blir av. Kan du då?
Av Franneke
#8451707
Jag kan också hjälpa dig, knyter själv mest double hammock, ryggsäck, eller omslutet kryss, men har ganska bra koll på HSBC och andra också. :tumup:
Av malin85
#8464545
Nu har jag för första gången lyckats att knyta upp tjejen på ryggen och det blev riktigt lyckat.
Men jag vill fortfarande ha hjälp/visning av andra ryggknyt. Vore toppen! Jag har inte planerat att åka in till uppsala denna vecka. Men kanske kan tänka mig att ses någon gång nästa vecka :)
Av Tyche
#8464553
Om du fortfarande behöver hjälp om ett par veckor så ska vi till stugan i Gudinge och kan då lätt som en plätt ta oss till Skärplinge och hjälpa till. :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?