Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emilia85
#8429979
Hej!

Är ny här på forumet och blev intresserad av bärande när vi fick vår lille son som nu är 11 veckor. Har hittills burit honom i en trikåsjal men börjar fundera på en sele. Var först inne på Ergo men kom sedan på att det fanns flera och fick även upp intresset för Beco och Manduca. Då jag bor i Lund tror jag att det är snålt om återförsäljare av Manduca och Beco i närheten och jag undrar därför om någon är villig att låta mig prova deras? Är dock lite osäker på vid vilken ålder dessa kan börja användas utan någon form av insatser, har någon råd i dessa fall?

Hemskt tacksam för svar!
Av Abunai
#8429993
Jag har två olika becos här hemma, också en mei tai. Man kan väl sluta använda insatserna när barnet är stort nog för att ha benen ute bara, typ 3-4 månader kanske? Beror ju lite på.
Användarens profilbild
Av emilia85
#8430750
Abunai skrev:Jag har två olika becos här hemma, också en mei tai. Man kan väl sluta använda insatserna när barnet är stort nog för att ha benen ute bara, typ 3-4 månader kanske? Beror ju lite på.
Hej och tack för ditt svar!

Kunde du tänka dig att faktiskt låta oss prova dina beco-selar? Vilka modeller är det? Jag tänker att med tanke på att vår kille ännu bara är 2.5 månad så avvaktar vi lite med att prova för att han ska få växa till sig lite. Men som sagt om du kan tänka dig att hjälpa oss får du gärna meddela mig en telenummer så kanske jag kan få kontakta dig om några veckor?
Av Abunai
#8430878
emilia85 skrev:
Abunai skrev:Jag har två olika becos här hemma, också en mei tai. Man kan väl sluta använda insatserna när barnet är stort nog för att ha benen ute bara, typ 3-4 månader kanske? Beror ju lite på.
Hej och tack för ditt svar!

Kunde du tänka dig att faktiskt låta oss prova dina beco-selar? Vilka modeller är det? Jag tänker att med tanke på att vår kille ännu bara är 2.5 månad så avvaktar vi lite med att prova för att han ska få växa till sig lite. Men som sagt om du kan tänka dig att hjälpa oss får du gärna meddela mig en telenummer så kanske jag kan få kontakta dig om några veckor?
Javisst! Pm:ar dig. :)

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?