Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SaraLj
#7841794
Hejsan!

Finns det någon i göteborg som vill träffas och visa min hur man får till en perfekt ryggknut med vävd sjal? Jag håller på att bli galen!!!!!!!!!!!!! Det funkar inte!!!!! Bebisen svankar, vägrar att sära på benen skrattar så att han hoppar drar mig i håret och är allmänt besvärlig. :loving: :whut:
Jag trodde i min enfald att jag bara behövde kolla in några bra youtube klipp så skulle jag lösa det men icke, det blir inte bra. :notworking: :hmm:
Vill också få det att se sådär lätt och fint ut men det är nästan omöjligt att få till över huvudtaget, och när han väl är uppe känns det otajt (men säkert) och jag lyckas inte tajta till det. Känner mig misslyckad!

...och så vill jag gärna fika förstås! :wink:
Användarens profilbild
Av Lollisossa
#7842740
Apelsin är väl den allmänna ryggknytargurun i GBG men hur man fångar henne (:s tid) vet jag ej... :?
Användarens profilbild
Av Sarai
#7856393
Apelsin är väldigt upptagen just nu med bl.a. ett nytt jobb, men vi är ju några till som då och då bär på ryggen. Några tips ska vi väl kunna bistå med. Vilken knytning försöker du göra?
Användarens profilbild
Av SaraLj
#7856604
Sarai skrev:Apelsin är väldigt upptagen just nu med bl.a. ett nytt jobb, men vi är ju några till som då och då bär på ryggen. Några tips ska vi väl kunna bistå med. Vilken knytning försöker du göra?
Byter hejvillt för att försöka hitta en metod som funkar... Just nu har vi lite paus och använder selen men jag gör nog minst ett försök om dagen så vi blir bättre och bättre... :? :this:
Har tagit till mig ett tips om att inte luta mig så mycket framåt vilket har hjälpt lite. Men det känns som om det är hundra saker som inte är perfekt med mitt sätt att knyta. :cry:
Kan inte ens säga vad som är mitt största problem. :help:
Användarens profilbild
Av Sarai
#7856837
Jag är verkligen ingen guru, tar oftast sele i första hand eftersom det bara blir bra hälften av gångerna, men övning ger helt klart effekt. Jag har några enstaka gånger fått till ett perfekt omslutet kryss på ryggen, då slår det selen utan tvekan.
Jag tyckte att den lättaste knytningen att få till ok är ryggsäck, inte så många moment som kräver eftertanke och kan gå fel. Däremot ger ryggsäck inte den bästa avlastningen. Nästa steg skulle kunna vara SHBC, (kolla edenbabys hemsida) som är en utveckling av ryggsäcken och mycket stadigare. Mästarprovet är att bemästra omslutet kryss :). En genväg kan vara att knyta omslut på magen, och sedan vrida runt och justera.
Jag jobbar vid Gustav Adolfs torg. Om du vill ha tips får du gärna komma förbi vid lunchtid, dock har jag då inget barn att visa med.
Användarens profilbild
Av SaraLj
#7857753
Önskar att jag hade hunnit titta förbi... Hoppas att du kan vid ett annat tillfälle?? :)
Användarens profilbild
Av Sarai
#7862238
SaraLj skrev:Önskar att jag hade hunnit titta förbi... Hoppas att du kan vid ett annat tillfälle?? :)
Absolut, jag är på jobbet varje dag i veckan, även om jag ibland har andra planer under lunchen. Om du har ärende på stan någon dag får du gärna skicka pm, så kan vi försöka ses.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?