Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hedvigmamma
#7770464
Går o funderar på om Beco kanske skulle vara selen för oss. Finns det nån Becoägare i Linköping som skulle kunna tänkas låta oss prova sin?
Av Lenaskeå
#7794078
Kan du ta dig till Åtvid så kan jag höra med min syster om ni kan träffas! Hon har fått en beco 4th & en butterfly..
Av hedvigmamma
#7795080
Tack för erbjudandet! :D Tror det blir lite bökigt för oss att åka till åtvid ( har inte bil), men lurar ändå på att köpa en o sälja vidare om den inte passar...
Av Miltonia
#7963374
Kanske lite sent nu... men om det fortfarande är intressant så har vi en Beco Butterfly II som sällan används och som du gärna kan få prova!
Av hedvigmamma
#7963796
Miltonia skrev:Kanske lite sent nu... men om det fortfarande är intressant så har vi en Beco Butterfly II som sällan används och som du gärna kan få prova!
åh vad snällt, men nu funkar vår manduca så bra, så behovet har försvunnit. tusen tack i alla fall!
Av Miltonia
#7963973
hedvigmamma skrev: åh vad snällt, men nu funkar vår manduca så bra, så behovet har försvunnit. tusen tack i alla fall!
Tänkte nästan det när jag såg hur gammalt inlägget var. Manducan är toppen! :) Det är en sådan som är skälet till att vår Beco knappt används alls numer.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?