Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Chatarina
#7754045
Hej! Jag är helt nybörjare med sjalar. Har fått en jättefin vävd långsjal av kompis. men känner mig helt instängd i den. Därför köpt en ringsjal Ringo. Men får inte till det riktigt för min 7 veckors dotter. Finns det någon kunnig i Göteborg som skulle kunna tänka sig visa mig hur man säkert gör? Vore supersnällt!
Användarens profilbild
Av Siania
#7759942
Hej och välkommen hit till sjalbarn! :hello: Ringsjal är inte det lättaste att få till. Ofta är det lättare med en långsjal (eller en ergonomisk sele). Med så små bebisar tycker jag det funkar bäst att bära "japanskt "för då får huvudet superbra stöd samtidigt som man inte behöver vara rädd för att bebisen ska glida ur sjalen när man böjer sig och så. Var i Göteborg bor du? Kan tänka mig att ses en dag och visa dig hur man gör. Liggande bebis i ringsjal har jag dock aldrig provat med så där är jag inte till så stor hjälp. Grattis till bebisen också såklart! :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?