Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av skorpo09
#7747234
Hej!
Har velat använda sjal sen min snart tio månader gamla tjej var ny, och när hon var nyfödd fick jag låna en trikåsjal som jag tyvärr inte fick till :cry: (sjalens ägare lånade ut den pga att hon inte heller kunde få till den....)
Efter mycket värk i armar och händer, fick jag tag på en ergosele vilket blev räddningen. Men, jag har ändå inte givit upp drömmen om att bli en sjalbärare så nu har jag löst en begagnad Hoppendiz sjal på Tradera. Jag behöver hjälp med knytningar för att komma i gång! Finns det någon i Sundsvalls närhet som kan hjälpa mig?
Av skorpo09
#7747776
Så glad jag blir!! :D Vad blir bäst för dig om du har tid att visa mig?? Jag är bilburen så jag kan ta mig till Nolby lite när som helst, om det är bäst. Vi bor centralt i Sundsvall på Sidsjövägen i lägenhet så om det passar dig att komma förbi (3 vån upp utan hiss!) så går det ju jättebra också.
Tack för trådtipset, jag ska läsa mer när tid finnes :?
Verkligen kul att få svar - flera och så snabbt :vågen:
Av skorpo09
#7750798
Har du nåt tips för hur vi kan nåns och ses?

För övrigt läste jag lite på tråden som jag fick tips om samtidigt som jag i dag läste i ST om afro power dancen i Njurunda! Var det den ni deltog i? Vore jättekul att testa om det finns plats, har sökt telefonnummer men hittar inte.
Av UlleL
#7750802
skorpo09 skrev:Har du nåt tips för hur vi kan nåns och ses?

För övrigt läste jag lite på tråden som jag fick tips om samtidigt som jag i dag läste i ST om afro power dancen i Njurunda! Var det den ni deltog i? Vore jättekul att testa om det finns plats, har sökt telefonnummer men hittar inte.
Ja, vi var där i onsdags efter att sett en artikel i dagbladet. :) Även där dålig info, men kl 11 på onsdagar :) i församlingsgården i Njurundabommen :tumup:
Av skorpo09
#7768338
Tyvärr var det fullt på afro power dancen på onsdagar när jag frågade. :( Jag hade tänkt att vi kanske kunde ses i samband med en sån träff för lite sjalknytningar, men det funkade ju inte. Maila mig gärna så kan vi höras närmare om du har möjlighet att visa mig; r_lundstrom@hotmail.com

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?