Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
#7341813
Jag undrar om det är någon i Luleå som har tid & lust att visa några sjalar /selar & knytningar? Min barnmorska har ett barnbarn där som är 3 månader gammalt & hennes mamma skulle vara tacksom för lite visning! Hon är inte medlem här på SB men jag har hennes telefonnummer så skicka mig gärna ett pm så ska vi nog kunna orda något! :)

Jag har nog ett virus i datorn så om jag inte är här så går det även bra att skicka ett sms till mig! 073-8150005.

Hjälp mig att skapa en till sjalberoende mamma!! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Kristina
#7341944
Hjälper till att puffa. Det är möjligt att jag har fullt upp framöver nu, men har jag inte det kan jag nog hjälpa till. Annars kanske någon annan Lulebo ser om jag puffar, kanske nån med mindre barn än vad jag har. :)
Av Lenaskeå
#7343568
marlene skrev:Be henne kolla in på sjalbarn och skriva en sjalträffs tråd så nog vet jag att vi kan dra ihop några som kan visa :wink:
Hon vet om sjalbarn men hon har inte blivit medlem här. Jag sa att jag skulle försöka hitta någon som kunde visa henne lite lite olika sjalar efetr telefonkontakt. Finns ingen som känner sig manad?? :hmm:
Användarens profilbild
Av Kristina
#7343668
Annars om hon kan ta sig till Boden så är ju Mia på Babyboden fantastisk! :heart:
Hon har ju dessutom ett rätt bra utbud och så kan mamman köpa sjal på en gång om hon skulle bli sugen. :)
Användarens profilbild
Av plutteli
#7348784
jag kan :)
Men måste bli i helgen eller i veckan som kommer..

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?