Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har haft en Ergo vilken jag tyckte avlastade bra men jag är smalt byggd över axlarna och upplevde den därför som för stor. Har läst om den nya selen Manduca men jag skulle så gärna vilja prova en innan jag köper...Finns det någon här i Umeå som har träffar där ni har en Manduca att visa...?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Träffar försöker vi få till lite nu och då.
Om jag inte minns helt fel så har väl Boosten en gul Manduca. Skicka ett pm till henne och hör om hon kan visa dig den. Just nu är det ingen sjalträff inplanerad i vilket fall vad jag vet.
Av E och S
Tack för svar! Har svängt lite nu och är nu ute efter en Beco butterfly :-). Tyvärr är Bureå lite för långt bort för mig då jag inte har körkort :-/ (ännu ;-)).
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Har inte Boosten en Manduca? Och så finns det någon fler för jag såg en röd i lördags på Vasaplan 8).

Beco finns hos Tinytots i Ö-vik. Och säkert hemma hos en del Umesjalare (Knyttet & K?).
Har du köpt någon sele än? Om inte så är du välkommen till mig den 20:e februari för att prova. Det kommer nog att finnas en och en annan sele där, plus sjalar (hoppas jag då). Jag har en Beco Butterfly 2 som du kan få prova i så fall.
Här är tråden angående träffen: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=121978
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?