Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ms_chili
Har en kompis i Ekeby som kan hjälpa dig.
Annars finns jag i Asmundtorp med en hel drös med sjalar och selar.
kanske Ska träffas tillsammans allihopa??
Av Blossom
Låter som en trevlig idé, många som kan "banka" in i mitt huvud hur man gör... :lol:

Kanske svårt att hitta en dag som passar? Eller...

Finns det sjalbärare i Ekeby? Måste jag ha missat för hade jag sett en sjal här hade jag fångat in personen i fråga med en gång och säkert ställt lite frågor. :wink:
Användarens profilbild
Av ms_chili
Chily skrev:Låter som en trevlig idé, många som kan "banka" in i mitt huvud hur man gör... :lol:

Kanske svårt att hitta en dag som passar? Eller...

Finns det sjalbärare i Ekeby? Måste jag ha missat för hade jag sett en sjal här hade jag fångat in personen i fråga med en gång och säkert ställt lite frågor. :wink:
Japp det finns det!
Numera bär hon kanske mer i sele...
Men du kan väl PMa ett nummer eller mailadress så ska jag säga till henne att kontakta dig.

Är du ekebyare från början? Ni kanske känner varandra... :P
Användarens profilbild
Av CosyTess
ms_chili skrev:Har en kompis i Ekeby som kan hjälpa dig.
Annars finns jag i Asmundtorp med en hel drös med sjalar och selar.
kanske Ska träffas tillsammans allihopa??
klart vi kan träffas allihopa!
Sprang på Lotti igår och vi pratade om onsdag nästa vecka, kan det passa??
Gärna innan två så jag slipper dra med två bångstyriga barn...
Av Blossom
Ahhh... nu strular jag till det... :(
Bonuskillen fyller år den dan och de kommer att vara här då och han vill ju självklart ha kalas på sin födelsedag.
Missade det totalt när jag skrev vilka dagar jag kunde. *skyller på "amningshjärna" i kombination med sömnbrist* :oops:
Användarens profilbild
Av ms_chili
Hej,

Pratade med min kompis och du fick gärna ringa henen så hon kunde hjälpa dig.

Hör av dig så ska du få hennes nummer!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Måste bara vara nyfiken på förskolan.....är det vid Mölledammarna? Vi gick förbi den i somras och min oblyge son klev in och hälsade på nån personal som var där och städade för det var stängt då egentligen. Har för mig att hon sa att de flesta där bussades från Ekeby.
(Jag har föräldrarna i Mörarp.)
Av Blossom
Sockertopp: Ja, det är den som ligger ute vid Mölledammarna. Helt underbart ställe och min son trivs som fisken i vattnet! :D
Kan tänka mig att personalen blev förvånad när det stövlade in en okänd liten kille men känner jag dem rätt så var de supertrevliga och pratade gärna med er!
Mörarp är ett trevligt ställe... jag jobbar där... :lol:
Hej på er alla i denna tråden!

Jag reggade mig i går på denna sidan eftersom jag är intresserad av sjalar!!!

Har en son på 6 månader som jag inte orkar bära i babybjörnen längre! 10,5 kg....

Har provat långsjal och det var kanon! En Hoppediz. Men fått ögonen på en grodansele på ekofamiljens hemsida. Är det någon i Helsingborg med omnejd som har en sån erfarenhet av en sådan? Skulle vilja PROVA en GRODAN innan jag köper.

Fick ni ihop någon sjaldag i Helsingborg? Jag skulle gärna hänga på och få lite råd och dåd! Men som sagt hellst prova en grodan som tydligen skall vara lik en mei tai om någon har en sån?

Den som vill och kan får gäran höra av sig. Bor inne i Helsingborg!

Sassi
Sassi skrev:Hej på er alla i denna tråden!

Jag reggade mig i går på denna sidan eftersom jag är intresserad av sjalar!!!

Har en son på 6 månader som jag inte orkar bära i babybjörnen längre! 10,5 kg....

Har provat långsjal och det var kanon! En Hoppediz. Men fått ögonen på en grodansele på ekofamiljens hemsida. Är det någon i Helsingborg med omnejd som har en sån erfarenhet av en sådan? Skulle vilja PROVA en GRODAN innan jag köper.

Fick ni ihop någon sjaldag i Helsingborg? Jag skulle gärna hänga på och få lite råd och dåd! Men som sagt hellst prova en grodan som tydligen skall vara lik en mei tai om någon har en sån?

Den som vill och kan får gäran höra av sig. Bor inne i Helsingborg!

Sassi
Välkommen hit!

HAr tyvärr ingen grodan sele elelr MT att visa dig...
Men säkert nån annan som har!

Vet inte hur det blir med sjalträff fram över, vet bara att det görs försök till att träffas i Ängelholm på Hembygdsparken...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?