Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marina
Hej alla i falkenberg med omnejd!

Jag heter Marina och jag bor i centrala Falkenberg, jag kan visa mag och höftknytningar (övar själv på ryggknytningar) och du får gärna prova nån av mina sjalar:
  • moby wrap
    hoppediz
    Babyhawk mei tai
    bära barn omsydd till ringsjal
    Calin Blue Gauze
    vattensjal (hemsydd)
    hemsydd Mei Tai (kommer snart!) med extra vaddering.
Senast redigerad av Marina den tor aug 17, 2006 15:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Marina
Nu finns en 4,2 meters didymos också i sjalgarderoben för den som vill klämma :lol:
Användarens profilbild
Av Filantra
Tjohopp en enaste falkenbergare på hela sjalbarn!!! Jag är exilfbg-are som nu är på G att flytta tillbaka hem. Jag och min sambo tittar på hus för fullt men ännu har inte rätt objekt till rätt pris dykt upp. Så kul att det finns en sjalare i Fbg, för jag har bara en mobywrap och snart blir väl min pojk (4 mån) såpass stor att jag får lära mig bära med vävd sjal.

Provade hemma att kntya med en hemmagjord rackare av ikeas lakan "bomull" men det blev inge bra. Och det tyckte nog inte dockan jag testade med heller :lol:

Vem vet, vi kanske ses vad det lider, när jag fått halländsk mylla igen mellan tårna! Kram!
Användarens profilbild
Av Marina
Kul!! Det finns ett jättefint hus till salu på vår gata :lol: Västra gärdet, iofs grå eternit men underbar trädgård och måååånga små barn :D
Användarens profilbild
Av Filantra
Såg huset du pratade om på hemnet, men eternit är nog inte vår grej... Var faktiskt på visning på ett annat hus på V Gärdet men det föll på att det låg så nära gamla E6:an så det väsnades för mycket. DEt var synd för det var ett underbart hus.
Jag är uppväxt på Hjortsberg så det är väl där jag helst vill flytta till, men det är så dyrt nära havet. Och man blir ju inte fet på föräldrapengen precis :?

Blir så sugen att prova dina sjalar nån gång när jag e i falkis. Har ju fortfarande bara mobyn i sjalväg och är lite feg för att gå över till vävd. Hadet gott!
Användarens profilbild
Av Marina
bara pm-a eller maila om du är i närheten så ska vi nog kunna fixa nåt! (har ju snart en fin pärla också!)
Användarens profilbild
Av Yonez
Ingen fbgare här men bor i varberg och jobbar i fbg ibland. Kanske vi kan få till en sjalträff såsmåningom om vi hittar fler :-)
Av Fredrik
:hello:

Också varbergsbo men vete tusan om jag vågar mig på sjalträff då jag misstänker att det blir jag och X antal tjejer. Om inte annat så lär väl sambon inte tillåta det :rofl:

/Fredrik
Användarens profilbild
Av Filantra
Hej igen! Nu har vi köpt hus i Fbg! Så i mars kommer vi!! Tjohopp!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?