Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AnnJessica
Jag kan visa:

En Storchenwiege, 5,2 meter i färg Inka
En BabyBundler 5,4 meter i vinrött
En Ergobärsele av den äldre modellen
En fruktansvärd BabyBjörnmodell till sele som jag använder i avskräckande syfte. =)
Ringsjalar (hemsydda) och en Maya Wrap sling i mönster "Ocean Moon"
Jag har också ett eget mönster till ringsjalar som ni kan få:
http://www.babydesign.se/shop/assets/sh ... ivning.pdf

Ringsjalarna är de jag använt mest, men jag kan också diverse knytningar med långsjalarna, (var hemskt snärtig på att slänga upp Arvid på ryggen). Har också en realistisk babydocka (50 cm, 3050gr) som vi kan öva med.

Hälsningar
AnnJessica med Arvid 2,5 år som helst bärs i ringsjal på höften.
yisca@acc.umu.se
Användarens profilbild
Av Flurstina
Bor du i Vilhelmina? Jag växte upp där (flyttade hemifrån 1995). :)
Användarens profilbild
Av jag71
Det trodde jag inte! Där har ju jag varit en massa somrar (även om det var länge sen nu.) Har nog inte varit där på närmare 20 år! Huva! Tiden går fort! Längtar faktiskt upp, enda felet är alla dessa j*vl* mygg! :lol:
SÅ finns det en sjalare också! Gör ju inte att jag längtar upp mindre... (knäpp är man! :lol: :oops: )
Av AnnJessica
Jo, jag bor här. Flyttade hit 1998 från Strömsunds kommun. Bor på Bergbacka, men vi letar efter ett hemman utanför för att odla och leva hållbart. =)

Det har inte varit några mygg de senaste somrarna. Men nu är det å andra sidan inte heller så mycket snö i vinter. Konstiga förändringar i miljön, ingen känner riktigt igen sig.

Vi har rätt många sjalbärare här för jag har varit och visat bärsjalar för alla blivande mammor på BVC de senaste åren, sedan Arvid föddes och jag började bära. På syaffären tar de till och med hem bärsjalsringar och har lärt sig vilka tyger som är lämpliga. Så när någon mamma kommer in dit och vill sy en sjal kan de ge henne råd och skickar dessutom med henne mitt mönster för ringsjalar. Det har blivit jättepopulärt!
Användarens profilbild
Av Miamamman
Så du hittade hit! Välkommen!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?