Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej! Jag undrar om det är någon träff på gång i Uppsala (med omnejd) eller om någon har en bärsele hemma och kan tänka sig att demonstrera den för mig (och eventuellt min man). Vi har en son (16 månader) som vi för det mesta bär i ringsjal och vi tänkte nu köpa en sele av något slag. Det är svårt att veta vilken sele som skulle passa bäst och vi vill därför helst prova olika innan vi bestämmer oss. Hoppas att det ska gå att ordna, vi vill ogärna sluta bära honom för att det blir för tungt. Vi bor i Uppsala men befinner oss i Stockholm i stort sett varje söndag.

/Terese :)
Terese018 skrev:Hej! Jag undrar om det är någon träff på gång i Uppsala (med omnejd) eller om någon har en bärsele hemma och kan tänka sig att demonstrera den för mig (och eventuellt min man). Vi har en son (16 månader) som vi för det mesta bär i ringsjal och vi tänkte nu köpa en sele av något slag. Det är svårt att veta vilken sele som skulle passa bäst och vi vill därför helst prova olika innan vi bestämmer oss. Hoppas att det ska gå att ordna, vi vill ogärna sluta bära honom för att det blir för tungt. Vi bor i Uppsala men befinner oss i Stockholm i stort sett varje söndag.

/Terese :)
Om du inte får napp på hemmaplan så kan jag demonstrera Patapum och ev en Ergo i Stockholm.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Och en underbar meitai! :D
Användarens profilbild
Av P
Hoppa in på Uppsala träff. Annars har jag ergo och mei tai som du kan få se på.
Senast redigerad av P den ons feb 06, 2008 14:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jag har fått din mail och svarat,. men har knas med telefonen (funkar sporadiskt) så jag har ej kunnat smsa/ringa! Vill du så kan vi träffas i helgen, bara vi bestämmer lite innan. jag pmar dig mitt nr, så får vi se om det går att få kontakt så... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?