Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cecilia
#1421483
Hej!

Jag ska ha ett vinterbarn för första gången! Jag ångrade att jag inte köpte en bärjacka av något slag när Tindra var bebis, och den här gången, så nu har jag redan börjat fundera över vad det finns att välja på nuförtiden. :D

Några tips och förslag? :?: :babysits: Gärna med bild!
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1438064
SQ skrev:Jag älskar Suses! Så bra med en jacka man kan ha året om. Gillar att man får både en fleecefodrad vinterjacka, en tunn vindtät sommarjacka och en ful men gosig fleece att mysa i.

Grattis till Bebisen! :D
Tack för tipset! Och grattiset! :-)

Jag är nog lite för tidigt ute, verkar vara fel säsong för jack-frågor nu i sommar. :lol:
Användarens profilbild
Av teres
#1438830
Jag har en MAM upgrade, funkar ju när det är kallt, med en liten instoppad mot magen så är det riktigt mysigt på vintern. Sommartid så har jag klarat mig med vanliga kläder och regnponcho där jag klippt bort skyddet under dragkedjan fram så att lillan kunde sticka ut huvudet.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#1439680
SQ skrev:Jag älskar Suses! Så bra med en jacka man kan ha året om. Gillar att man får både en fleecefodrad vinterjacka, en tunn vindtät sommarjacka och en ful men gosig fleece att mysa i.

Grattis till Bebisen! :D
Kan bara instämma. :) Dock var det så med min Suse´s att den tappade impregneringen väldigt snabbt. Ska nog inte tvätta de för ofta.

Och jättegrattis till bebisen! Vad roligt! :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
#1469100
Jag har en el nino poncho som jag tycker funkar bra året runt, utom när det blåser för mycket. I vintras fick vi ta på oss en extra tröja var innan jag knöt sjalen :)
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1470123
zero.sara skrev:Jag har en el nino poncho som jag tycker funkar bra året runt, utom när det blåser för mycket. I vintras fick vi ta på oss en extra tröja var innan jag knöt sjalen :)
Kan man se hur de ser ut på någon sida?
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1470124
Sporttjejen skrev:
SQ skrev:Jag älskar Suses! Så bra med en jacka man kan ha året om. Gillar att man får både en fleecefodrad vinterjacka, en tunn vindtät sommarjacka och en ful men gosig fleece att mysa i.

Grattis till Bebisen! :D
Kan bara instämma. :) Dock var det så med min Suse´s att den tappade impregneringen väldigt snabbt. Ska nog inte tvätta de för ofta.

Och jättegrattis till bebisen! Vad roligt! :D
Tack så mycket! :D Ja, nu har det ju gått några år, det känns som om vi väntat jättelänge. :roll: men det gick ju fort när vi väl hade bestämt oss. :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
#1470140
Cecilia skrev:
zero.sara skrev:Jag har en el nino poncho som jag tycker funkar bra året runt, utom när det blåser för mycket. I vintras fick vi ta på oss en extra tröja var innan jag knöt sjalen :)
Kan man se hur de ser ut på någon sida?
Pepplon hade den förut men nu hittar jag den inte på deras hemsida.
Ska se om jag hittar någon bild....
Användarens profilbild
Av mian
#1470151
Senil som jag är vet jag inte om jag sagt grattis - annars gör jag det igen :D

Jättekul!! Stort stort grattis :vågen:

Det är mysigt med vinterbarn :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
#1470231
Det är suses kinder som gör ponchon också
Här finns bild :)
Användarens profilbild
Av Ester
#1473903
hur är mamaponchos mamajacket undrar jag - den är jag sugen på
Användarens profilbild
Av Sarai
#1474531
Elin skrev:hur är mamaponchos mamajacket undrar jag - den är jag sugen på
+
snygg, även utan bärpanel! (enligt mig)
funkar bra som gravidjacka med gravidpanelen
mycket stretchig panel som rymmer både nyfödd och tvååring
lagom varm höst-vinter med fleece under-vår
går att bära både på mage och rygg

-
ull, inte vindtät
inte vattentät
Användarens profilbild
Av annachen
#1538017
Jag vet inte vem som säljer - men jag vet vem som har en Äiska... och som också ska ha bebis i vinter och ev kommer på någon av våra träffar i Västerortstråden snart :wink: Sen har jag en hemsydd poncho som du kan få spana på om du kommer nån gång. (För visst har jag rätt i att du varit inne och nosat i tråden :hello: )

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?