Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gabnus
Är det någon som har beställt skor därifrån?
Hur har det fungerat? Allt från mätning av fot, betalning, frakt (kort eller lång väntetid), hur är skorna?

Funderar stenhårt på att köpa dessa, stay warm:

Bild

Är ni nöjda? Inga problem med tullen?Vad var det för paket? Brev?

Många frågor :shock: :roll: :)
Senast redigerad av Gabnus den tis nov 15, 2005 19:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi har beställt därifrån. de är jättetrevliga att ha att göra med, men tyvärr hade vi problem med att skorna hade fastnat i den amerikanska tullen, så det tog tre veckor extra nästan. de skrev dock gift på paketet, så det fastnade inte i svenska tullen i alla fall.

sen så råkade vi få fel sula på skorna, vi fick "I'm walking barefoot"-sulan istället för "Cover my foot"-sulan. och så har atlas lite för tjocka fötter för att de ska passa så himla bra :roll:

men ärligt talat så tror jag att vi har haft extremt mycket otur, antagligen går det oftast bra att beställa därifrån. och skorna är väldigt fina.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Nej sådan otur :-( Har ni fått rätt sula nu eller har du skickat tillbaka skorna?

Daniel har också "mulliga" fötter, kanske skorna inte passar då. Man skulle väl mäta "girth" eller vad som nu kallade det.

Han BEHÖVER verkligen nya riktiga skor nu när han går hela tiden så jag vill ju att han ska ha bra skor på sig ute när vi är ute och går också.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har mailat dem, de skulle kolla upp min order och så. så vi får väl se. men det är ju den sulan som vi har som är aktuell för er då, och den är faktiskt förvånansvärt flexibel (mjuk) för att vara för utomhusbruk. jag la in en fråga här om öppningen på andra skor, och det verkade vara ett standardmått. så om han har kunnat ha andra skor typ bobux eller liknande så borde de väl passa tror jag :roll:

det här med att mäta barnets fot sittande (utan belastning) och att man inte ska lägga till växtmån stämde dock rätt bra tyckte jag.
Av Sassa
Vad kostar dem med frakt?
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
gabnus: vilken kategori ser man "stay warm"...har kollat och kollat man kan inte hitta den.... :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sassa skrev:Vad kostar dem med frakt?
"Cover my foot" kostar 25-30 dollar. "I'm walking barefoot" kostar 39-47 dollar. just de här varma kostar 44-47 dollar, beroende på storlek. frakten går på 7,50 dollar.
Daniellas mamma skrev:gabnus: vilken kategori ser man "stay warm"...har kollat och kollat man kan inte hitta den.... :oops: :oops:
de finns under "I'm walking barefoot", ganska långt ner.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Nu har jag beställt :D

Det blev ett par för utomhusbruk:

Bild

Samt ett par för inomhusbruk:

Bild

Såååå nu är det bara den jobbiga väntan kvar....
Användarens profilbild
Av Gabnus
TACK för hjälpen Diddeli, både med Preschoolians och med att svara på frågorna i tråden :-)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Grodorna var ju jättesöta!! Tror kanske att Sannis har för manliga vader, återkom gärna med rapport om hur manlig man kan vara :D
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åh vad söta grodorna var :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jättefina! :D
Gabnus skrev:TACK för hjälpen Diddeli, både med Preschoolians och med att svara på frågorna i tråden :-)
glad att kunna hjälpa till! hoppas din beställning blir rätt nu då :wink:

(om det tar lång tid så kan du nog räkna med att de bor hos tullverket, sega som attan är de där)
Användarens profilbild
Av Allis
Gabnus skrev:Nu har jag beställt :D
Det blev ett par för utomhusbruk:
Såååå nu är det bara den jobbiga väntan kvar....
Åh du måste berätta hur de varma är. Är så sugen på att beställa men kan inte bestämma mig. Dom är verkligen fina.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Jaaa klart jag återkommer med rapport :D

Jag tycker att det blev riktigt bra pris, jag fick ju 15% rabatt eftersom det var min första beställning och dessutom tog dom fel betalt för frakten :-o JAg har kollat flera ggr men det står ju Sweden , men jag har bara betalt 0,95$. Så det blev sammanlagt inkl. frakt 501 kr för båda paren.

Hoppas som sagt att det inte blir några tullproblem...
Användarens profilbild
Av Allis
Gabnus skrev:Jaaa klart jag återkommer med rapport :D

Så det blev sammanlagt inkl. frakt 501 kr för båda paren.

Hoppas som sagt att det inte blir några tullproblem...
Inte mer?! :o Nu måste jag ta och fundera igenom detta ordentligt. Tittade på Kavat skor idag och de kostar ju 460! Håller tummarna för att tullen håller sig borta från ditt paket. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?