Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
#1362884
Jag beställde inte den här gången men jag tycker att de är jättebra.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1362889
Vad bra att de kom fram som de skulle!
Hoppas att du blir nöjd.

Å så vill jag passa på att be om ursäkt till de som ville få dem färgade svarta. Har maila alla (hoppas jag inte missade någon) att färgningen inte riktigt blev som jag tänkt. :oops: :roll: även om jag använde rätt mängd färg till vikten på hammockbagsen.
Användarens profilbild
Av Myrten
#1363114
mammahappy skrev:Å så vill jag passa på att be om ursäkt till de som ville få dem färgade svarta. Har maila alla (hoppas jag inte missade någon) att färgningen inte riktigt blev som jag tänkt. :oops: :roll: även om jag använde rätt mängd färg till vikten på hammockbagsen.
Jag tycker du har gjort ett fantastiskt jobb med alla väskor och passar på att tacka så väldigt mycket i den här tråden. Jag beställde en svart som istället blev grå, men du var väldigt tydlig med att du inte visste hur färgningen skulle bli när vi beställde, så det är smällar man (jag) får ta. Eftersom grått är en svår färg för mig så kommer jag att försöka sälja den vidare (den är nu såld!).
Senast redigerad av Myrten den tis jun 03, 2008 15:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1363140
:hello: Fick också ett litet paket idag med några Hammockbags. Så nu har sommarens badväska anlänt - perfekt till alla grabbarnas badbyxor och badlakan 8)
Av Ingefaera
#1363589
Miljoner tack Mammahappy! Vi fick våra idag och är helt förälskade. :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?