Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag kom just från IKEA och där på family-avdelningen sålde de en midjeväska som går att sätta axelrem på. Dessutom kan man expandera den och då ha den som ryggsäck (eller som axelväska). I det lilla utförandet så kunde jag knöla ner min Hoppis 4,6m, och då är den ändå inte proppfull, och när man fällt ut den så blir den ungefär dubbelt så stor.

Det finns små fack att gömma undan midjebältet i ifall man ska ha den som ryggsäck eller axelväska.

Jag tycker att jag har gjort ett bra köp för 99 kr!
Användarens profilbild
Av Anna
Å jag vill se en bild! Grattis till en ny väska.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Så här ser den ut från alla upptänkliga vinklar och vrår i alla möjliga utföranden.

Bild
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Hm, kan den fungera som "tillbehörsväska" i midjeutförande? Jag menar för blöja och lite ombyte och någon matburk?
Användarens profilbild
Av Tiz
Oj! Vilken bra!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Den såg ju kanonbra ut!
Hmmm får väl försöka övertala gubben att vi ska ta en tur till ikea! :lol: :twisted:
Användarens profilbild
Av annikar
Å, den ser ju supersmart ut!
Varför har inte vi bil så att man kan sticka till IKEA bums :?:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
En sån kanske man skulle ha ... :twisted: :D
Användarens profilbild
Av trollmamma
ME TOO!!!!

så kool.. hoppas den är braig...

Har kollat o pillar o kännt o klämmt på den nu !!
Den är ju klart kanon !! Dem som gjort den har tänkt till det märks ....
Senast redigerad av trollmamma den sön okt 30, 2005 14:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
lwinroth skrev:Hm, kan den fungera som "tillbehörsväska" i midjeutförande? Jag menar för blöja och lite ombyte och någon matburk?
Ja, jag tror det. Jag bara tryckte ner sjalen i den i midjeutförandet. Utan att vika eller att behöva pyssla öht, och den gick ner utan krus och en 4,6 m hoppis är ju ganska skrymmande.

Nu har jag provpackat. Jag fick ner våtservetter, tre eller fyra pappersblöjor, byxor och body samt en ringsjal när den är som midjeväxka. Men då är den rätt full!

En nackdel har jag hittat vid det här laget också, öppningen är ganska snålt tilltagen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?