Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
#1301122
Jag vill vara med om det finns svart. I Large. Eventuellt vill jag vara med ändå, men definitivt vill jag ha svart.
Användarens profilbild
Av LillaG
#1301438
mammahappy skrev:Jag har mailat shane nu i alla fall.
Och kollade vår mailkonversation från i höstas. Och då hade de inte svarta väskor heller och då skrev han att de skulle komma in runt februari. Och nu är det ju maj så man tycker ju att de borde ha kommit in. Men enligt hemsidan så finns det inga svarta väskor i alla fall.
Men som sagt jag har mailat honom nu så får vi se om färgerna som finns på hemsidan stämmer.
Det har ju inte alltid stämmt innan alltid vad de har för färger i lager.
Vi får hoppas att de fått in fler!
Användarens profilbild
Av Monique29
#1301535
vill också vara med
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1301851
LillaG skrev:
mammahappy skrev:Jag har mailat shane nu i alla fall.
Och kollade vår mailkonversation från i höstas. Och då hade de inte svarta väskor heller och då skrev han att de skulle komma in runt februari. Och nu är det ju maj så man tycker ju att de borde ha kommit in. Men enligt hemsidan så finns det inga svarta väskor i alla fall.
Men som sagt jag har mailat honom nu så får vi se om färgerna som finns på hemsidan stämmer.
Det har ju inte alltid stämmt innan alltid vad de har för färger i lager.
Vi får hoppas att de fått in fler!
Nä det har ju inte det.
Men jag har som sagt mailat så får väl hoppas att jag får svar idag med vilka färger han har. Å om de inte har svarta så får jag försöka luska fram när de kommer. För svart är ju en populär färg.
Av puh
#1302082
Jag är också intresserad! :D

Men är det någon mer än jag som tycker att det är otydligt med färgerna?! Är "Racin green" den gröna på bilden, eller? Hur är strawberry red? Samma som "red" på bilden? Och hur ser Khaki Sand ut? Och var är den svarta? :oops: :roll: *håller tummarna för en svart*

En massa frågor som kanske får svar snart :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
#1302156
puh skrev:Jag är också intresserad! :D

Men är det någon mer än jag som tycker att det är otydligt med färgerna?! Är "Racin green" den gröna på bilden, eller? Hur är strawberry red? Samma som "red" på bilden? Och hur ser Khaki Sand ut? Och var är den svarta? :oops: :roll: *håller tummarna för en svart*

En massa frågor som kanske får svar snart :wink:
Khaki är nog som den beiga jag ahr tror jag om jag inte minns fel :hmm:

Jag är också sugen på en röd o en svart i L, eller ev nån blå kanske... eller den grå, den ser snygg ut. Men den gröna kanske skulle vara snygg till Iris? :lol:

*sitter och vänta på svar från mammahappy*
Användarens profilbild
Av kogkarin
#1302252
Jag skulle vilja ha en grön och en röd om det blir ett coop.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1302262
Jag har ännu inte fått något svar från shane, men det kan ju bero på att det är mitt i natten där nu så det blir väl först i eftermiddag jag får svar antar jag.
Ang bilderna och vilka fäger det är på bilderna så har jag en bra bild här på alla väskorna från en coop som vi gjorde.
Bild
Färgerna från vänster till höger är: Khaki sand, racing green, slate grey, royal blue, brun, svart, strawberry red, Begonia pink

Så de färger jag har skrivit med i svenska och med kursiv stil finns alltså inte med på hemsidan så dessa färger vet jag ju inte om de har.
Användarens profilbild
Av Fryle
#1302271
Jag vill vara med!

Vilken tråd ska jag nu hänga i så jag inte missar detta?
Användarens profilbild
Av CarolineJ
#1302305
Jag vill också gärna beställa ett par stycken om det blir nåt :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
#1302309
Ska vi hänga i den här tråden eller starta en ny nånstans där fler ser den?

Skriva en lista på intresserade? Ska man isåfall skriva redan nu vad man är intresserad av eller kan det vänta tills vi vet färgerna?
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1302342
Jag startar en ny tråd sen när jag har haft kontakt med shane om vilka färger de har osv.
Och så ordnar jag med beställning till min mail och vad ni ska skriva i beställningen osv.
Men jag uppdaterar båda trådarna med länk till den nya tråden så att ingen missar.
Användarens profilbild
Av annikar
#1302419
Är gärna med på en ccop!
Användarens profilbild
Av eM
#1302486
Är nog också intresserad...
Användarens profilbild
Av telistant
#1303241
Är nog också intresserad svårt att välja färg bara :D Hur stor är stora och hur liten är lilla väskan nån som har båda och vill visa en bild?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?