Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ingefaera
#1300792
Någon som kan tipsa om var jag kan få tag på en väska av nämnda modell? Har inte tid att sy och äger dessutom ingen symaskin, så sybeskrivningar undanbedes vänligt. Någon som beställt från www.hammockbag.com och minns vad frakten landade på?
Användarens profilbild
Av jazoo
#1300803
Det har varit sjalbarnare (mammahappy om jag inte minns helt fel, men jag har inget vidare minne för sånt) som med den äran ordnat sambeställningar från hammockbag vid ett par tillfällen tidigare. Det kanske är läge att ordna en sambeställning igen? Jag kan tänka mig att vara med och beställa ett par stycken om någon orkar ta tag i saken.
Av Ingefaera
#1300819
Hade varit toppen att beställa tilsammans, kanske fler som är intresserade? :)
Användarens profilbild
Av jazoo
#1300830
Orkar du administrera? Lägg upp ett nytt inlägg och kolla om det finns intresse.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1300841
Ja det stämmer att jag har hållt i sambeställningar från hammockbag innan.
Och finns intresse kan jag ordna med det igen.
De sista gångerna vi har beställt har i alla fall priset hamnat på c:a 70-80:- per väska inkl frakt.
Men jag vet att Shane sa något om att priset skulle bli lite högre efter nyår.
Men kan maila honom och fråga.
Jag såg på hemsidan att de inte hade så många olika färger som de har haft innan. Undrar om de snart kommer få in fler?!
Ja som sagt finns intresse kan jag ordna med beställning igen. Jag har ju vanan inne nu :lol:
Användarens profilbild
Av jazoo
#1300863
mammahappy skrev:Ja det stämmer att jag har hållt i sambeställningar från hammockbag innan.
Och finns intresse kan jag ordna med det igen.
De sista gångerna vi har beställt har i alla fall priset hamnat på c:a 70-80:- per väska inkl frakt.
Men jag vet att Shane sa något om att priset skulle bli lite högre efter nyår.
Men kan maila honom och fråga.
Jag såg på hemsidan att de inte hade så många olika färger som de har haft innan. Undrar om de snart kommer få in fler?!
Ja som sagt finns intresse kan jag ordna med beställning igen. Jag har ju vanan inne nu :lol:
Jaaa! Det var ju du! Som sagt, du har gjort det med bravur tidigare. Jag är som sagt med igen om det är någon som orkar fixa...

Synd om det inte finns så många färger, jag var sugen på några lite färggladare den här gången för att komplettera de svarta.
Användarens profilbild
Av Asia
#1300864
jag är intresserad
Av Ingefaera
#1300894
mammahappy skrev:Ja det stämmer att jag har hållt i sambeställningar från hammockbag innan.
Och finns intresse kan jag ordna med det igen.
De sista gångerna vi har beställt har i alla fall priset hamnat på c:a 70-80:- per väska inkl frakt.
Men jag vet att Shane sa något om att priset skulle bli lite högre efter nyår.
Men kan maila honom och fråga.
Jag såg på hemsidan att de inte hade så många olika färger som de har haft innan. Undrar om de snart kommer få in fler?!
Ja som sagt finns intresse kan jag ordna med beställning igen. Jag har ju vanan inne nu :lol:
Om du hade velat ordna med en ny sambeställnig hade det varit toppen! :) Jag är definitivt med!
Av Ingefaera
#1300900
Mammahappy, minns du hur lång tid det tog att få dem?
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1301045
Ingefaera skrev:Mammahappy, minns du hur lång tid det tog att få dem?
De var snabba med att skicka vet jag i alla fall. Så de skickade väl typ samma dag eller dagen efter att jag hade mailat beställningen till dem. Och sen tog det c:a 7-10 dagar för dem att komma till mig. En gång fastnade dem i tullen och då tog det väl 10 dagar. Annars så har de väl kommit på en vecka. Och jag har förberett med förpackningsmaterial och skrivit adresser på osv de andra gångerna så ibland har jag tom hunnit skicka iväg väskorna samma dag som de kommit.
Men jag tar och mailar Shane på hammockbag för att höra lite om priser osv.
Det har i alla fall varit en typ av prisstege då det blivit billigare ju fler väskor som har beställlts.
Användarens profilbild
Av milimani
#1301070
Jag är också på om det blir ny beställning!
Användarens profilbild
Av Amiechan
#1301078
Oh, jag hittade den andra tråden om det här först. Men jo, jag blir med om det kommer fler färger tills vi beställer. Jag vill ha en röd och en grön nämligen :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1301082
Jag har mailat shane nu i alla fall.
Och kollade vår mailkonversation från i höstas. Och då hade de inte svarta väskor heller och då skrev han att de skulle komma in runt februari. Och nu är det ju maj så man tycker ju att de borde ha kommit in. Men enligt hemsidan så finns det inga svarta väskor i alla fall.
Men som sagt jag har mailat honom nu så får vi se om färgerna som finns på hemsidan stämmer.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1301121
Jo det skulle väl kunna gå att vänta in barnbidraget.
Fast det beror väl hur snabbt vi vill ha väskorna oxå.
Men det är ju bra om folk har 1-2 veckor på sig att beställa vad man vill ha osv. Så att så många som möjligt hinner se så att det blir många väskor så det blir ett bra pris på dem.
Så det fixar sig nog! :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?