Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av magdape
#1310499
Jemmah skrev:
magdape skrev:Är det ngn som kan svara på hur mycket en sån här väska "sväljer"? Är det ett säkrare kort att ta en L, eller skall man köpa en av varje stlk? :wink:
Jag har ingen aning om hur mycket de "sväljer" och ser det som en väldigt bra ursäkt för att beställa en i varje storlek 8)
Ja, eller hur! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Amiechan
#1310506
karro54 skrev:
Jemmah skrev:
magdape skrev:Är det ngn som kan svara på hur mycket en sån här väska "sväljer"? Är det ett säkrare kort att ta en L, eller skall man köpa en av varje stlk? :wink:
Jag har ingen aning om hur mycket de "sväljer" och ser det som en väldigt bra ursäkt för att beställa en i varje storlek 8)
Jag sökte på hammockbag och fick upp en annan tråd, där var det ett kort på en kvinna som hade en largeväska och den var gigantisk... Kolla på videobande på bliden här ovanför och jämför. Jag ska ta S, annars kommer de saker jag ska ha i den att försvinna tror jag... :roll:
Sen beror det på vilken storlek du själv drar. Jag har S i mina gamla väskor och de funkar bra på sommaren när jag inte har jacka. På hösten/vintern kan jag dock inte ha S eftersom de inte går över mig när jag har tröja och jacka ovanpå min rejäla byst och mina breda axlar...

Jag ska beställa L för att komplettera...
Användarens profilbild
Av Fryle
#1312541
Jag har en S och en L. Den stora sväljer nästan hur mycket som helst och går bra att bära tvärs över mig (dock inte runt barn (1 1/2 år) i sele)(och jag är ca stl 40). Den lilla har jag för att ha tex ett handarbete i och sedan stoppa den i den stora väskan. De är ju väldigt tunna och behändiga och jag behöver nog minst två till...
Användarens profilbild
Av Kusmi
#1317344
Jag behöver också två.
Användarens profilbild
Av Myrten
#1318215
Jag vill nog också beställa!
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1318285
Nu har jag fått svar om vilka färger och storlekar han har. Och hur många i varje färg och det var lite glest tyvärr. :?
Ska snart fixa med en ny tråd så man kan beställa men måste natta sonen osv först.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1325756
dagdrömmare skrev:jag vill också ha :-)
kolla tråden som jag har länkat till ovan. Där står det hur du gör för att beställa en.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?