Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
#1302419
Är gärna med på en ccop!
Användarens profilbild
Av eM
#1302486
Är nog också intresserad...
Användarens profilbild
Av telistant
#1303241
Är nog också intresserad svårt att välja färg bara :D Hur stor är stora och hur liten är lilla väskan nån som har båda och vill visa en bild?
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1303264
Här kommer en bild på den lilla väskan och den stora väskan jämte varandra! :lol:
Bild
Användarens profilbild
Av emha
#1304422
Jag vill också var med! :vågen: En röd i large vill jag nog ha.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1304433
Fick inget svar från Shane på hammockbag igår så får hoppas att han svara idag så vi vet vilka färger osv som de har.
Användarens profilbild
Av Häjk
#1304472
Jag hänger också gärna med :D
Användarens profilbild
Av Jemmah
#1304866
... och jag!
Användarens profilbild
Av karro54
#1309241
Jag vill också vara med!! Jag skulle vilja ha 2 khaki-sand och 1 rosa!!
Användarens profilbild
Av ÅsaM
#1310392
Jag vill också vara med.
Användarens profilbild
Av magdape
#1310425
Här är en till som gärna vill vara med på detta! (har haft planer på att ge mig på och sy en men var finns tid till det liksom?) :hmm:
Detta är verkligen ett toppen tillfälle så detta vill jag inte missa :D

Är det ngn som kan svara på hur mycket en sån här väska "sväljer"? Är det ett säkrare kort att ta en L, eller skall man köpa en av varje stlk? :wink:
Användarens profilbild
Av Erica74
#1310455
Jag vill också ha ett par stycken!!!!
Användarens profilbild
Av Jemmah
#1310469
magdape skrev:Är det ngn som kan svara på hur mycket en sån här väska "sväljer"? Är det ett säkrare kort att ta en L, eller skall man köpa en av varje stlk? :wink:
Jag har ingen aning om hur mycket de "sväljer" och ser det som en väldigt bra ursäkt för att beställa en i varje storlek 8)
Användarens profilbild
Av karro54
#1310498
Jemmah skrev:
magdape skrev:Är det ngn som kan svara på hur mycket en sån här väska "sväljer"? Är det ett säkrare kort att ta en L, eller skall man köpa en av varje stlk? :wink:
Jag har ingen aning om hur mycket de "sväljer" och ser det som en väldigt bra ursäkt för att beställa en i varje storlek 8)
Jag sökte på hammockbag och fick upp en annan tråd, där var det ett kort på en kvinna som hade en largeväska och den var gigantisk... Kolla på videobande på bliden här ovanför och jämför. Jag ska ta S, annars kommer de saker jag ska ha i den att försvinna tror jag... :roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?